۲۵ دی ۱۳۹۶، ۸:۴۴

نتایج آزمون اعطای مدرک به حافظان اعلام شد

نتایج آزمون اعطای مدرک به حافظان اعلام شد

نتایج مرحله سوم دوازدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد که بر اساس آن ۵ حافظ کل قرآن به مرحله نهایی این آزمون‌ها راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج مرحله سوم دوازدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن اعلام شد.

در مرحله نخست یازدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم بیش از ۶ هزار نفر نام‌نویسی کردند و اردیبهشت‌ماه آزمون کتبی برگزار شد. مرحله دوم آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نیز تابستان سال جاری به صورت شفاهی با حضور برگزیدگان مرحله نخست در استان‌های مختلف کشور برگزار شد و نتایج این مرحله نیز ۱۱ آبان‌ماه از سوی سارمان دارالقرآن اعلام شد.

بر اساس نتایج اعلام شده ۶۶ نفر با کسب حد نصاب نمره به مرحله سوم این آزمون‌ها راه یافتند که پس از بررسی اعتراضات در نهایت ۷۵ نفر موفق به راه‌یابی به مرحله بعدی آزمون‌های اعطای مدرک به حافظان شدند.

مرحله سوم یازدهمین دوره آزمون‌های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ۱۷ دی‌ماه به صورت هماهنگ با حضور ۷۵ حافظ کل قرآن کریم برگزار شد و در نهایت پس از اعلام نتایج ۵ نفر به مرحله چهارم و نهایی راه یافتند و ۶ نفر نیز با کسب حدنصاب نمره حائز مدرک درجه دو حفظ قرآن کریم شدند.

اسامی حافظان کل راه‌یافته به مرحله نهایی این آزمون‌ها به شرح ذیل است؛

روح اله حیدری از استان اصفهان

محمد سعید خواجه احمدی از خراسان جنوبی

سیدمهدی موسوی‌نسب از خوزستان

سیدمحمدصادق ادیانی‌راد از استان مازندران

مسعود داودی‌همراز از استان همدان

همچنین عاطفه رفیع منزلت از استان اصفهان، مرضیه غزالی اصفهانی از استان اصفهان، مرضیه صادقانی از استان اصفهان، مریم جان‌نثاری از استان اصفهان، علیرضا کچوئیان از استان تهران، حمزه عبیدی نیسی از استان تهران موفق به کسب مدرک درجه دو حفظ قرآن کریم شدند.

کد خبر 4199940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha