۲۷ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴

مرتضی خدمتکار خبر داد؛

آمار ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن کریم به ۱۰۰ هزار نفر رسید

آمار ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن کریم به ۱۰۰ هزار نفر رسید

مرتضی خدمتکار، دبیر ستاد اجرائی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ثبت‌نام بیش از ١٠٠ هزار نفر در این آزمون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر ستاد اجرائی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر قرآن‌آموزان و استقبال مردم، احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم دور از انتظار نیست.
 
خدمتکار ادامه داد: پیش از این، پایان زمان ثبت‌نام در آزمون ٢٠ دی‌ماه اعلام شده بود که با توجه به استقبال مردم، این زمان تا ٣٠ دی‌ماه تمدید شد و انتظار می‌رود که با این روند، این زمان دوباره تمدید شود. تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده در این آزمون، امروز از مرز ١٠٠ هزار نفر گذشت و انتظار می‌رود این تعداد همچنان روند افزایشی داشته باشد.
 
آزمون‌ سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه، در ۲۳ رشته و چهار موضوع شامل حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل ‌بیت (ع) و انس با قرآن کریم، پنج‌شنبه دهم اسفندماه به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
کتاب‌های «هرروز با قرآن و عترت»، «مسافران آسمان»، «فهم زبان قرآن»،‌ «آموزش مفاهیم قرآن جلد ۱ تا ۴»، «آموزش تدبر در قرآن (جزء ۳۰)»، «درسنامه نهج البلاغه جلد ۱ و ۲»، «راه روشن» و «درسنامه صحیفه سجادیه» از منابع معرفی شده برای آزمون است.

کد خبر 4202207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha