۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴

ورزش مانند اتاق شیشه ای است؛

هاشمی: خیلی از اولین‌های ورزش در چهار سال گذشته رقم خورد

هاشمی: خیلی از اولین‌های ورزش در چهار سال گذشته رقم خورد

رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق این کمیته به ارائه گزارشی از موفقیت‌های ورزش کشور در چهار سال گذشته پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از المپیک ایران، کیومرث هاشمی در این مراسم که امروز یکشنبه با حضور وزیر ورزش برگزار شد، گفت: در چهار سال گذشته دو دوره دو ساله متمایز داشتیم. دوره دو ساله اول آقای دکتر گودرزی وزیر ورزش بودند و دوره دو ساله دوم با حضور آقای دکتر سلطانی فر بود که انصافا آرامش خوبی در ورزش کشور ایجاد کرد و تعامل بهتری بین کمیته و وزارت ورزش و جوانان ایجاد شد

وی ضمن تشکر از اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته المپیک در چهار سال اخیر یادآور شد: مطابق اساسنامه در هر ماه یک جلسه باید برگزار می‌شد و در کل در ۴ سال قبل ۷۶ نشست هیات اجرایی و ۳۲۹ مصوبه داشتیم که تقریبا تمام مصوبات آن اجرا شد.

رئیس سابق کمیته ملی المپیک تاکید کرد: ورزش بر خلاف دیگر موارد اتاق شیشه‌ای است که همه آن را می‌بینند و نظر می‌دهند مانند اینکه فقط میدان مسابقه و یا سکوی قهرمانی قابل مشاهده است اما بخش عمده پشت صحنه آن است که زحمت کشیده می‌شود، اما دیده نمی‌شود.

هاشمی با بیان اینکه بدون تردید با توجه به افزایش رویدادهای ورزشی فعالیت‌های کمیته ملی المپیک هم در چهار سال گذشته زیاد بود، اظهارداشت: تلاش شد با اعزام کیفی شاهد افتخارات بسیاری در ورزش باشیم که بسیاری برای اولین بار بود که برای ورزش کشور اتفاق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: تغییر زون ایران به آسیای میانه، کسب کرسی‌های مختلف بین المللی، میزبانی نشست شورای المپیک آسیا و برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران در دیگر موفقیت‌ها و اقدامات گوشه‌ای از موفقیت های ورزش کشور است.

هاشمی ضمن اشاره به موفقیت‌ها و افتخارات ورزش کشور در چهار سال گذشته از همه عزیزانی که در این مدت یاری ورزش و کمیته المپیک بوده‌اند تقدیر و تشکر کرد و گفت: مجموعا در این چهار سال کاستی هایی داشتیم ولی آنچه در توانمان بود انجام دادیم.

کیومرث هاشمی در خاتمه از زحمات پرسنل کمیته ملی المپیک، اکادمی المپیک و مرکز نظارت بر تیمهای ملی تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 4205677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha