۹ بهمن ۱۳۹۶، ۸:۰۱

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اراک:

ترویج سبک زندگی اسلامی در فعالیت های قرآنی مورد توجه قرار گیرد

ترویج سبک زندگی اسلامی در فعالیت های قرآنی مورد توجه قرار گیرد

خمین- رئیس اداره تبلیغات اسلامی اراک گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی در فعالیت های قرآنی بایستی مورد توجه باشد و به ویژه در مناطق حاشیه نشین و آسیب پذیر این مهم را مدنظر قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان عصر یکشنبه در مجمع قرآنیان استان مرکزی در محل بیت حضرت امام خمینی(ره) در خمین اظهار کرد: استان مرکزی مهد فعالان عرصه قرآنی است اما فضای مساعد برای انجام کار جدی قرآنی وجود ندارد.

وی بیان کرد: فضای مطلوب برای کار قرآنی وجود ندارد و باید تلاش شود تا با برگزاری جشنواره و مسابقات قرآنی زمینه انجام فعالیت های قرآنی افزایش یابد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اراک تصریح کرد: تربیت مربیان قرآنی زمینه را برای افزایش خانواده های قرآنی فراهم می کند و بستر مهمی برای دمیدن روح قرآن در خانواده ها است.

سرلکیان اظهار کرد: در شهرستان اراک با حضور پیشکسوتان قرآنی یک مجمع قرآنی تشکیل شد و از این مجمع، هفت نفر چهره قرآنی کشوری شدند که صاحب تفکر و اندیشه ناب قرآنی بودند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اراک افزود: با حمایت از فعالیت های قرآنی و تشکیل مجامع قرآنی و همچنین جذب اعتبارات در عرصه فعالیت های قرآنی طرح های کاهش آسیب های اجتماعی اجرا می شود.

سرلکیان خاطر نشان کرد: در مناطق حاشیه نشین ما می توانیم طرح های سبک زندگی قرآنی را ترویج و تقویت کنیم.

وی ادامه داد: در بحث قرآن دانی و قرآن خوانی اقدامات شایسته انجام شده است اما قرآن باوری جای کار دارد و ما هنوز به قرآن باوری نرسیده ایم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اراک اضافه کرد: همه شهرستان ها و استان های کشور می توانند برای حمایت از فعالیت های قرآنی مجمع داشته باشند اما داشتن مجامع قرآنی کافی نیست بلکه باید اقدامات جدی  قرآنی انجام گیرد تا قرآن باوری رشد یابد.

کد خبر 4212962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha