۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران خبر داد:

اجرای ۸۰ عنوان برنامه ویژه فجر در سپاه کربلا

اجرای ۸۰ عنوان برنامه ویژه فجر در سپاه کربلا

ساری - معاون اجرایی سپاه کربلا و مسئول ستاد دهه فجر سپاه مازندران گفت: بیش از ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عسگر مجیدی صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران، با گرامیداشت تقارن انقلاب فاطمی با انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضرت زهرا (س) با بصیرت و درایت از اسلام ناب و حریم ولایت دفاع کرده اند و حضرت امام راحل نیز از انقلاب فاطمی الگوگیری کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از سایر انقلاب ها مانند روسیه و فرانسه متمایز است گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه الهی و دینی دارد و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را برهم زد ازاینرو دشمنان تلاش می کنند تا انقلاب را از مسیر خود منحرف و سرکوب کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم بزرگترین سرمایه کشور و نظام هستند اظهار داشت: دشمنان به شکل های مختلف به مردم هجوم آورده و سعی دارند آنان را از انقلاب و نظام جدا کنند.

سرهنگ مجیدی با طرح اقتصاد مقاومتی و امدادرسانی از طریق سپاه اشاره و اضافه کرد: به مناسبت دهه فجر بیش از ۸۰ برنامه در سطح سپاه کربلا پیش بینی شده است که شامل، تجمع مردم در شهرستان های دارای فرودگاه و گرامیداشت ورود تاریخی حضرت امام راحل، افتتاح و بازگشایی برخی طرح های اقتصاد مقاومتی، رژه موتوری ودیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه ها است.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه کربلا ادامه داد: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، پیاده روی خانوادگی، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی از دیگر برنامه های سپاه به مناسبت دهه فجر در استان خواهد بود.

سرهنگ مجیدی گفت: در بحث عمرانی در سال گذشته ۳۰۰ خانه و مسکن محرومان ساخته شد و امسال نیز ۵۰۰ واحد مسکونی احداث می شود.

وی برگزاری مسابقات بومی و ورزشی، اردوهای راهیان نور دانش آموزی با هدف تبیین اهداف انقلاب اسلامی، تشکیل مجامع و نمایشگاه هایی متعدد از دیگر برنامه های ویژه دهه فجر است.

کد خبر 4214168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha