۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۱۳

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر سمنان:

بزرگ‌ترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است

بزرگ‌ترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است

سمنان - دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان با بیان اینکه دشمن هدف جدا کردم مردم از نظام را دنبال می کند، گفت: بزرگ‌ترین معروف حفظ نظام جمهوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی ظهر سه‌شنبه در همایش طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر سمنان به میزبانی امامزاده یحیی(ع) این شهر بابیان اینکه بزرگ‌ترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: اکنون‌که در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب قرار داریم وظیفه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری آشکار می‌شود چراکه دشمن می‌کوشد با جدا کردن مردم از نظام به اهداف شوم خود دست یابد.

وی بابیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در راستای تحقق این فریضه الهی کوشا باشند، افزود: دشمن که گزینه‌های نظامی را برای نفوذ در ایران ناکارآمد می‌داند می‌کوشد تا از طریق ایجاد جنگ نرم اقتصادی اهداف خود را در کشورهای اسلامی پیاده کند، لذا پشتیبانی از ولایت‌فقیه در بحث اقتصاد مقاومتی یک ضرورت انکارناپذیر است.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان بابیان اینکه بالغ‌بر چهار هزار نفر در استان برای اجرای فریضه امربه‌معروف فعالیت می‌کنند، ابراز داشت: بی‌شک نسل چهارم انقلاب حوادث سال ۵۷ و جنگ تحمیلی را درک نکرده است لذا این مهم می‌طلبد تا در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و مقایسه آن با قبل از پیروزی اقدامات مؤثرتری صورت گیرد.

آسیابی بابیان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت ارزشمند و مهم انقلاب محسوب می‌شود، اضافه کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به موفقیت‌های بزرگی درزمینهٔ نظامی، پزشکی، دانش هسته‌ای و علوم مختلف دست‌یافتیم که بی شک اگر تلاش انقلابیان سال ۵۷ نبود اکنون به این دستاوردهای بزرگ دست پیدا نمی‌کردیم.

وی بابیان اینکه توجه به دستورات مقام معظم رهبری عزت و سربلندی را برای کشور به دنبال دارد، افزود: از ابتدای انقلاب هرکجا به دستورات ولایت‌فقیه عمل و خط قرمزها در آن اعمال شد توانستیم به موفقیت‌های بزرگی در عرصه بین‌الملل دست‌یابیم لذا تلاش آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در راستای عمل به دستورات دینی و اسلامی باشد.

کد خبر 4220107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha