۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰:۰۷

رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر؛

ناکامی نام های بزرگ بدمینتون ایران در انفرادی

ناکامی نام های بزرگ بدمینتون ایران در انفرادی

زنجان-دومین روز از رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر با اتفاقاتی همراه بود ، حذف بزرگانی چون اسکندری و خانجانی از جمله آنها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر با برگزاری دیدارهایی در بخش آقایان و بانوان دنبال شد که نتایج به دست آمده تا این مرحله در بخش آقایان، حکم به حذف سروش اسکندری و فرزین خانجانی از گردونه رقابت‌ها داد، این در حالی است که تیم دو نفره امیر قاسمی و علیرضا قاسمی با صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها، برنز خود را قطعی کردند.

در مرحله یک هشتم نهایی جدول انفرادی آقایان، فرزین خانجانی مغلوب نماینده ویتنام شد، محمدامین علی‌اکبریان در برابر ورزشکاری از ترکیه تن به شکست داد، بازیکن هند توانست نادر مینایی را از پیش رو بردارد، مهران شهبازی به شایستگی از سد بدمینتون باز ویتنامی گذشت، سروش اسکندری در برابر «امره لالی» از ترکیه شکستی دیگر را پذیرفت و نمایندگان هند از سد ویتنام و پرتغال گذشتند و بازیکن ویتنامی نیز ورزشکاری از هند را مغلوب کرد.

در مرحله یک چهارم نهایی جدول دونفره مردان، تیم امیر قاسمی و علیرضا قاسمی از سد تیم اردن گذشت تا مدال برنز خود را قطعی کند، تیم هند مقابل تیم شهبازی و متقی به برتری دست یافت، تیم انصاری و حسین‌خانی مغلوب دیگر نماینده هند شد و تیم مالزی نیز تیم پایروند و زکی‌زاده را پشت سر گذاشت.

این رقابت‌ها در بخش بانوان نیز دنبال شد که در قسمت یک نفره، نسیم صفایی، یگانه تفرشی، ستایش عبدالکریمی، پگاه کامرانی، یگانه کرمانی و رومینا تاجیک به همراه بازیکنان هند، مالزی، مکزیک، میانمار، ویتنام، پرتغال و آلمان به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند. همچنین در قسمت دو نفره، الناز فیض‌منش و پگاه کامرانی، ثمین عابدخجسته و هدیه شمس، پریا اسکندری و رومینا تاجیک و ستایش عبدالکریمی و هاله همدانچی به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

در ادامه این مسابقات و در رقابت‌های یک نفره، بازیکنان مالزی (۲ بازیکن)، میانمار، مکزیک، هند (۲ بازیکن)، آلمان و ویتنام با پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر (جایزه ۲۵ هزار دلاری) از ۱۶ بهمن‌ماه به میزبانی سالن مادران و کودکان زنجان در حال برگزاری بوده و تا ۱۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4221528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha