۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۰۷

دیدار اعضای کمیته حقوقی و مالکیت فکری ABU با رییس صدا و سیما

دیدار اعضای کمیته حقوقی و مالکیت فکری ABU با رییس صدا و سیما

همزمان با برگزاری دومین نشست کمیته حقوقی و مالکیت فکری اتحادیه ABU در تهران، اعضای این کمیته با رییس رسانه ملی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی رسانه ملی، در ابتدای این دیدار که مدیران رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه حضور داشتند عباس ناصری طاهری مدیر کل اموربین‌الملل رسانه ملی گزارشی از مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست دو روزه  این کمیته ارایه کرد.

در ادامه رییس صدا و سیما ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در برگزاری این نشست با بیان اهمیت موضوع مالکیت حقوقی آثار رادیویی و تلویزیونی اظهار کرد: فضای رسانه ای حاکم بر جهان و چالش‌های حقوقی پیش روی رسانه‌ها لزوم توجه و اهمیت مالکیت فکری و معنوی را بیش از پیش نشان می دهد و ما باید برای حفظ سرمایه معنوی آثارمان تلاش کنیم.

عسکری مهمترین علت برای رشد خلاقیت و اطمینان به فضای عادلانه و سالم در دنیای رسانه‌ای امروز را در حفاظت از سرمایه‌های فکری و معنوی دانست و گفت:حفظ مالکیت فکری به نفع سازمان‌های رسانه‌ای از جمله سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است و ما بر حفاظت از آثار تولیدی تاکید می‌کنیم.

ربیس سازمان صداوسیما با اشاره به همکاری سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه ABU گفت: نگاه رسانه ملی به فضای مجازی درچارچوب مقررات جهانی است و امیدواریم در این فضا همکاری‌های بیشتری با اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه داشته باشیم.

در پایان این دیدار برخی از مدیران رادیو و تلویزیون‌های عضو ABU نظراتشان را درباره مهمترین دستاورد نشست کمیته حقوقی و مالکیت فکری ABU بیان کردند.

کد خبر 4239777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha