معاون وزیر ارتباطات؛

زمینه مشارکت اپراتورهای ارتباطی با مدیریت شهری تهران فراهم می شود

زمینه مشارکت اپراتورهای ارتباطی با مدیریت شهری تهران فراهم می شود

معاون وزیر ارتباطات از برنامه ریزی برای فراهم شدن زمینه همکاری و مشارکت میان اپراتورهای ارتباطی و مدیریت شهری تهران در راستای تحقق شهر هوشمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فلاح جوشقانی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به برگزاری پنل «زیرساخت های شهر هوشمند و فرصت های همکاری استراتژیک» در حاشیه همایش شهر هوشمند تهران گفت: در این پنل درباره زمینه های همکاری و مشارکت میان مدیریت شهری و اپراتورهای مخابراتی ثابت و سیار و نیز نقش رگولاتوری در استفاده از زیرساختهای ارتباطی کلانشهر تهران، فضای تبادل نظر خوبی شکل گرفت.

وی افزود: در این پنل اشاره کردم که رویکرد رگولاتوری های حوزه ICT دنیا به سمت رگولاتوری مشارکتی و گفتگو محور تغییر کرده است و ما نیز برای تحقق شهر هوشمند در کشورمان باید به این سمت حرکت کنیم.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اضافه کرد: این موضوع باید در تعامل و مشارکت رگولاتوری ارتباطات و فناوری اطلاعات با رگولاتوری های سایر حوزه های مرتبط مانند حمل و نقل، انرژی، بانکداری و... و نیز مدیران شهری جامه عمل به تن کند.

فلاح جوشقانی تاکید کرد: در این زمینه بحث به اشتراک گذاری زیرساختهای موجود اپراتورها و ایجاد ظرفیتهای اشتراکی از مهمترین اقداماتی است که در حال پیگیری آن هستیم.

کد خبر 4243175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha