۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۷:۵۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

تجدید چاپ «انگارخودم نیستم»/ آدمهایی که خود جدیدشان را نمی‌شناسند

تجدید چاپ «انگارخودم نیستم»/ آدمهایی که خود جدیدشان را نمی‌شناسند

نویسنده رمان «انگار خودم نیستم» از عرضه چاپ دوم این کتاب توسط نشر ققنوس به بازار نشر خبر داد.

یاسمن خلیلی‌فرد داستان‌نویس در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: رمان جدیدم با عنوان «انگار خودم نیستم» که چندی پیش توسط نشر ققنوس چاپ شده بود، به تازگی و طی روزهای گذشته به چاپ دوم رسیده است.

وی درباره علت استقبال از رمان خود گفت: «انگار خودم نیستم» دومین رمان و سومین کتابم من است که اواخر دی ماه چاپ شد و پس از ۶ هفته چاپ دومی شد. به نظرم عوامل مختلفی می‌توانند باعث فروش و تجدید چاپ یک کتاب بشوند؛ مهم‌ترین آن‌ها، رضایت مخاطبان است که باعث می‌شود کتاب را به دیگران معرفی کنند. در واقع تبلیغ شفاهی و دهان به دهان، در دیدن شدن یک کتاب، حرف اول را می زند.

این رمان نویس در ادامه گفت: مضمون اثر و فضای رئالیستی هم از جمله مسائلی است که این روزها می‌تواند به جلب مخاطبان بیانجامد. وقتی مخاطب با کتابی همذات پنداری کند، آن اثر دیده خواهد شد. در کنار همه این مسائل، توزیع خوب و حرفه ای هم در استقبال از یک کتاب بسیار موثر است.

خلیلی فرد درباره محتوای رمان «انگار خودم نیستم» گفت: این رمان روایت گر داستان آدم هایی است که به مرور زمان، تغییر کرده اند تا جایی که خودشان هم دیگر خود جدیدشان را نمی شناسند. این کتاب هم مانند رمان پیشین ام «یادت نرود که...» فضایی نوستالژیک دارد. «انگار خودم نیستم» ۷ راوی دارد که هرکدام با زاویه دید خود، داستان را روایت می کنند.

چاپ دوم «انگار خودم نیستم» با ۴۴۰ صفحه و شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه وارد بازار نشر شده است.

کد خبر 4244115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha