۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۵۴

مدیر حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد:

لزوم تشکیل هیات ترکیبی نظام آموزش برای اداره مدارس علمیه

لزوم تشکیل هیات ترکیبی نظام آموزش برای اداره مدارس علمیه

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: تشکیل هیات ترکیبی نظام آموزش برای اداره مدارس علمیه خواهران ضروری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت پور در جمع موسسان هیات امنا و اساتید مدارس علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه استقلال حوزه های علمیه باید همواره حفظ شود، گفت: رسالت حوزه‌ها باید با برنامه ریزی مسئولان، موسسان، هیات امنا و خیران کاملا منسجم و هدفمند شود.

وی با اشاره به اهمیت واسپاری امور مدارس علمیه خواهران به مدیران و هیات‌ امنا، بر لزوم تمرکز بر روی مدیریت محوری در اداره مدارس علمیه خواهران تاکید کرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه تشکیل هیات ترکیبی نظام آموزش برای اداره مدارس علمیه ضروری است، خاطر نشان کرد: تیم آموزش در مدارس علمیه باید قدرت تدریس استاندارد را داشته باشند و در اجرای بهتر برنامه ها مدیریت حوزه را یاری دهند.

بهجت پور خاطرنشان کرد: مدرسه محوری از برنامه‌های راهبردی حوزه‌های علمیه خواهران است.

وی گفت: تصمیم‌گیری در مدارس توسط مدیران، تلاش می‌شود با شناسایی اساتید مجرب در عرصه‌های تهذیب، آموزش و پژوهش برنامه‌های هدفمند برای بهبود عملکرد مدارس به کار گرفته شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه مدارس علمیه خواهران نباید به دفاتر تبلیغی تبدیل شوند، اضافه کرد: حوزه‌های علمیه باید فقاهت را همواره سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و رسالت حوزه که تربیت مجتهد و تبلیغ آموزه‌های قرآنی در جامعه است، همچنان محفوظ شود.

بهجت پور با اشاره به اینکه در ساخت و احداث مراکز حوزوی باید به اصول و آموزه‌های معماری اسلامی توجه جدی شود، گفت: امید است موسسان، هیات امنا و مدیران مدارس علمیه خواهران با تعامل و همفکری در راستای تحقق اهداف عالی حوزه‌های علمیه که گسترش تمدن اسلامی است، تلاش کنند.

کد خبر 4248951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha