۲ دی ۱۳۸۵، ۱۱:۱۱

در خراسان جنوبی ؛

1750 نفر تحت آموزش فرد به فرد نهضت سواد آموزی قرار می گیرند

معاون اجرایی نهضت سواد آموزی خراسان جنوبی گفت: برای ریشه کنی بیسوادی در این استان 1750 نفر تحت آموزش فرد به فرد نهضت سواد آموزی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر در بیرجند ، مهدی بیکس در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان با ارائه گزارشی از طرح آموزش فرد به فرد تصریح کرد: برای آموزش هر فرد مبلغ 14میلیون ریال هزینه خواهد شد که یک میلیون ریال آن برای شخص آموزش دهنده ،‌ 150هزار ریال ناظر ،‌ 100 هزار ریال فرد سواد آموز ،‌ 100 هزار ریال اقلام آموزشی و50 هزار ریال برای تبلیغات میدانی و برپایی جشن شکرگزاری محو بیسوادی در استان در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به مبلغ مصوب شده در کارگروه تخصصی برای آموزش فرد به فرد در خراسان جنوبی ، افزود: جهت آموزش 1750نفر در سال جاری ، ‌مبلغ 245 میلیون تومان پیش بینی شده که 70 میلیون تومان آن را از تهران اخذ کرده ایم.

 

معاون اجرایی نهضت سواد آموزی خراسان جنوبی اظهار داشت: با اجرای طرح آموزش فرد به فرد 19 هزار و 524 نفر در این استان آموزش داده می شوند و امیدواریم تا سال آینده بیسوادی در خراسان جنوبی ریشه کن شود که این امر مستلزم بسته شدن مبادی ورودی بیسوادی است.

 

به گزارش مهر ، در این جلسه مقرر شد یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای طرح آموزش فرد به فرد از محل متمم به نهضت سواد آموزی خراسان جنوبی اختصاص یابد.

کد خبر 425256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha