۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام:

ایلام از نظر امنیت اخلاقی جزو استان های برتر کشور است

 ایلام از نظر امنیت اخلاقی جزو استان های برتر کشور است

ایلام-رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام گفت: ایلام از نظر امنیت اخلاقی جزو استان های برتر کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ امیر همتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای رفع پدیده بدپوششی و بدحجابی تاکنون اقدامات متعددی بین نهادهای مختلف و اثرگذار تشکیل شده است، اما لازمه اصلاح این کجروی اجتماعی طراحی شالوده های عفاف و حجاب است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با تأکید بر اینکه در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب باید رویکرد ایجابی اتخاذ شود، تصریح کرد: باتوجه به اینکه استان ایلام از نظر وجود و تأمین امنیت اخلاقی جزء استانهای برتر کشور محسوب می شود اما تغییراتی نرم در زمینه حجاب دیده می شود که باید با تلاش و همکاری سایر سازمانها و نهادهای مسئول به این مسئله رسیدگی شود.

سرهنگ امیر همتی افزود: امروز مبارزه خشن و انتظامی با بدپوشی و بدحجابی ناکارآمد است و عفاف و حجاب جزء سیطره فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از هر ابزاری برای تضعیف عفاف و حجاب در جامعه استفاده می کند اذعان داشت؛ وقتی یک پدیده به فرهنگ غالب در جامعه تبدیل می شود انتظار اینکه به صورت سریع و یک دفعه بتوان جلوی آن را گرفت و آن را تغییر داد چندان صحیح و منطقی به نظر نمی رسد بلکه باید سالها به صورت مستمر و منظم و به شیوه های مختلف تلاش شود که فرهنگ صحیح جایگزین فرهنگ غلط شود.

وب گفت: امروزه برخی رسانه ها مرزها را شکسته اند و از طریق برنامه های مختلف با صرف هزینه و سرمایه گذاری کلان درصدد تضعیف نظام، باورها، عقاید مسلمانان و مردم جامعه و در نهایت فروپاشی نظام خانواده هستند و می بایست با پررنگ کردن فرهنگ های صحیح دینی و اسلامی به دنبال خذف باورهای غلط و اقناع جامعه در این خصوص گام برداشت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اضافه کرد: حجاب و عفاف یک پدیده چند وجهی است، به همین دلیل مقابله با آن هم، نیاز به کار گروهی دارد و همه دستگاهها و سازمانهای اثرگذار و نهادهای متولی عفاف و حجاب باید همسو و مکمل هم و با برنامه ریزی مدون و دقیق و هدفمند در این زمینه اقدام کنند.

کد خبر 4253758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha