۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۵۱

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

برگزاری توراهوازگردی از خانه ماپار اهواز/ دیدن عکسخانه و شربتخانه

برگزاری توراهوازگردی از خانه ماپار اهواز/ دیدن عکسخانه و شربتخانه

اهواز ـ رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز از برگزاری تور اهوازگردی به میزبانی خانه ماپار خبر داد و مهمان نوروزی را به بازدید از این خانه دعوت کرد.

غلام جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خانه ماپار به مجموعه ای فرهنگی ـ گردشگری تبدیل شده که میهمانان می توانند با بازدید از آن ساعاتی را خوش بگذرانند.

وی افزود: این مجموعه جدید دارای نگارخانه برای نمایش و فروش آثار هنری است؛ همچنین یک عکاسخانه داریم که افتتاح شده تا بازدیدکنندگان با لباس های محلی خوزستان و سایر اقوام ایرانی عکس گرفته و به یادگار داشته باشند.

 رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز با اشاره به فعالیت شربت خانه برای پذیرایی از مهمانان تصریح کرد: اجرای موسیقی سنتی در ساعاتی از روز نیز یکی دیگر از برنامه های مجموعه خانه تاریخی ماپار اهواز است.

موسوی خبر داد: تورهای اهوازگردی هم برنامه ریزی شده و مراجعه کنندگان خانه ماپار می توانند ثبت نام و با جاذبه های تاریخی ـ باستانی شهر اهواز آشنا شوند.

وی در پایان توصیه کرد: ماپار یکی از زیباترین خانه های تاریخی اهواز است که به تازگی احیا شده و حضور میهمانان نوروزی به فضای آن روح تازه ای می دهد، بنابراین توصیه می کنم فرصت بازدید از آن را از دست ندهند.

کد خبر 4256856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha