۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

شبکه تبلیغی فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی را در برنامه قراردهد

شبکه تبلیغی فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی را در برنامه قراردهد

همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: شبکه تبلیغی استان همدان باید فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی را در برنامه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی صبح پنج شنبه به مناسبت آغاز سال جدید در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی همدان گفت: باید سبک زندگی و فرمایشات هدایتگر ائمه معصومین(ع) را به‌ عنوان الگوهای تمام نشدنی و خدشه ناپذیر درتمام عرصه ها، سرمشق و سرلوحه امور زندگی خود قرار دهیم تا در راه سعادت و نیک بختی گام برداشته و جامعه ای سالم و رو به رشد و عاری از آسیب ها و معضلات اجتماعی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه با اشاره به نقش تاثیرگذار شبکه تبلیغی در فرهنگ سازی و تبیین مسائل مختلف در بین آحاد جامعه، افزود: در بحث شعار سال و تحقق اهداف مهم و تعیین کننده آن نیز بدون تردید مجموعه نهاد فرهنگی دینی سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه تبلیغی به خصوص روحانیون مبلغ و بانوان مبلغه می توانند در فرهنگ سازی و نهادینه کردن این مهم در جامعه و ترغیب آحاد ملت برای مشارکت همگانی در حمایت ازکالای ایرانیبسیار موثر و تعیین کننده باشند.

وی رشد و توسعه کشور و رفع بسیاری از معضلات و مشکلات اقتصادی را در گرو عملیاتی شدن وتحقق حمایت ازکالای ایرانی دانست.

وی افزود: با اهتمام ملی برای افزایش کمی و کیفی تولیدات داخلی و توجه داشتن به اثرات مثبت اقتصادی و اجتماعی مصرف کالاهای ایرانی می توان اقتصادی شکوفا و قابل اتکا داشت.

حجت‌الاسلام دشتکی داشتن نگاه برنامه محور و تلاش تکلیف مدارانه در همه عرصه ها را مورد تاکید قرارداد و افزود: ما به‌ عنوان متولیان فرهنگ دینی باید با برنامه ریزی اصولی و هوشمندانه و حرکت مسئولانه سعی کنیم بیشترین اثر بخشی را در جامعه داشته باشیم.

کد خبر 4259909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha