۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰

مهر خبر می‌دهد؛

آغاز پیش‌فروش انواع سکه از امروز

آغاز پیش‌فروش انواع سکه از امروز

بر اساس شرایط جدید، پیش‌فروش قطعی مسکوک طلا از امروز در شعب بانک ملی آغاز می شود؛ پیش‌فروش سکه با سررسید یک ماهه یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بانک مرکزی قیمت پیش‌فروش قطعی انواع سکه در سررسیدهای یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه، ۹ ماهه، ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه و دو ساله را اعلام کرده است که بر این اساس نرخ پیش‌فروش سکه‌ی طلا با سررسید یک ماهه، یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، پیش‌فروش با سررسید سه ماهه یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، پیش‌فروش با سررسید شش ماهه یک میلیون و ۴۷۵ هزار تومان و پیش‌فروش با سررسید ۹ ماهه یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان خواهد بود.

همچنین نرخ اعلام شده برای پیش‌فروش سکه با سررسید ۱۲ ماهه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، پیش‌فروش با سررسید ۱۸ ماهه یک میلیون و ۲۴۵ هزار تومان و پیش‌فروش با سررسید ۲۴ ماهه یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان خواهد بود.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، شعب منتخب باید با رعایت مفاد دستورالعمل مذکور، نسبت به پیش‌فروش مسکوک طلا تا اطلاع ثانوی و با قیمت‌های مذکور اقدام نمایند.

نظارت بر حسن اجرای این امر توسط مسئولان واحدهای بانکی مورد درخواست بانک مرکزی بوده است.

کد خبر 4271088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
      0 0
      باسلام خیلی جالبه روزی که قیمت دلار هر لحظه بالاتر میرفت قیسمت سکه هم باهاش بالا میرفت که شد نزدیک 2 میلیون تومان الان که دلار 4200 شده و قاعدتا سکه طبق فرمول که داره باید بشه 1470000 تومان
    • ناشناس IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
      0 0
      هیچکس جوابگو نیست، مبنای محاسبه چرا به این صورت است و چه کسانی اجازه کاهش قیمت سکه را نمیدهند. بیچاره کسانی که باید مهریه پرداخت کنند که همه جوره به ضرر ایشان میباشد
    • ناشناس IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
      0 0
      واگر زحمت کشان خبرگزاری مهر که واقعا بهترین خبرگزاری می باشد اطلاعی دارند درخصوص چرائی عدم کاهش واقعی قیمت سکه اطلاع رسانی فرمایند. باتشکر فراوان
    • محمد IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
      0 0
      باسلام بنظر شما بلند مدتش خوبه یا کوتاه مدت؟ ممنون
    • قلی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
      0 0
      این چه قیمتیه !!! چرا برای محاسبه قیمت سکه ، قیمت پایه دلار رو 4200 درنظر نگرفته اند ؟ قیمت دلار حدود 5200 در نظر گرفته شده است .