۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴

رئیس شورای هیئات مذهبی نهاوند خبر داد:

مشارکت ۱۰۰ تشکل دینی نهاوند در اجرای برنامه‌های اعیاد شعبانیه

مشارکت ۱۰۰ تشکل دینی نهاوند در اجرای برنامه‌های اعیاد شعبانیه

نهاوند - رئیس شورای هیئات مذهبی نهاوند از مشارکت ۱۰۰ تشکل دینی مردم نهاد در اجرای برنامه‌های اعیاد ماه شعبان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریم بحیرایی پیش از ظهر شنبه در جمع کارشناسان تبلیغات اسلامی نهاوند بابیان اینکه شهرستان نهاوند در شب و روز نیمه شعبان غرق در شادی و سرور خواهد بود، افزود: بیش از ۱۰۰ تشکل دینی مردم نهاد وابسته به اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در مساجد شهری و روستایی، هیئات مذهبی و سایر محافل دینی با دعوت از مردم و مسئولان مراسم جشن و سرور ۱۵ شعبان را برپا می‌کنند.

رئیس شورای هیئات مذهبی نهاوند ادامه داد: به همین منظور بیش از ۷۰ هیئت مذهبی برادران، ۳۰ هیئت مذهبی خواهران با همکاری ائمه جماعات و روحانیون بومی، مستقر و خود استقرار جشن های نیمه شعبان را باشکوهی خاص برگزار خواهند کرد.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند نیز گفت: مراسم ابتدایی اعیاد شعبانیه در ۱۰۰ منطقه شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار شده است.

علی ترکاشوند افزود: در این مراسم ۶۵ نفر از روحانیون بومی، مستقر و طرح هجرت و همچنین ۲۰ نفر از مبلغات حوزوی با حضور در مساجد و هیئات مذهبی در راستای برگزاری باشکوه سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع)، امام سجاد و حضرت ابوالفضل العباس (ع) با اداره تبلیغات اسلامی همکاری داشته اند.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، برگزاری گفتمان های دینی، تشریح سبک زندگی اهل بیت، مداحی، و فعالیت ایستگاه های صلواتی از جمله برنامه های تبلیغی اجرا شده در اعیاد شعبانیه است.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند نیز گفت: ۸۰ مبلغ مذهبی درنیمه شعبان در راستای ترویج فرهنگ مهدویت به نقاط مختلف شهری و روستایی نهاوند اعزام می شوند.

حجت‌الاسلام موسی محبی گفت: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار، پاسخ به سئوالات و شبهات اعتقادی، بیان احکام اسلامی، برگزاری گفتمان های دینی وسخنرانی در مراسم جشن نیمه شعبان ازجمله اهداف اعزام مبلغان در نیمه شعبان است.

کد خبر 4276526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha