۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری خبر داد:

وقوع ۳ فقره آتش سوزی همزمان در ساری

وقوع ۳ فقره آتش سوزی همزمان در ساری

ساری - رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به اطفای حریق فروشگاه بزرگ ساری گفت: امروز همزمان در سه فقره آتش سوزی خدمات دهی کردیم.

حسین کلانتری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آتش سوزی یک فروشگاه بزرگ در ساری ساعت ۳ بامداد امروز اطلاع رسانی شد از اعزام ۱۰۰ آتش نشان با ۱۵ دستگاه خودرو آتش نشان برای اطفای حریق خبر داد و گفت: امروز همزمان در سه حادثه آتش سوزی فعالیت کرده ایم.

وی با بیان اینکه آتش سوزی فروشگاه بزرگ اطفا شد و عملیات جداسازی در حال انجام است، علت اولیه بروز چنین حادثه ای را اتصال سیم برق بیان کرد و گفت: بررسی های کارشناسی در این زمینه ادامه دارد.

کلانتری در پاسخ به اینکه آیا امکانات اطفای حریق در شهر ساری مناسب، است گفت: قطعا اگر آتش سوزی نظیر آتش سوزی فروشگاه بزرگ در شهرهای مجاور رخ می داد نیاز به اعزام نیروهای امدادی از دیگر شهرها بوده است ولی آتش نشانی ساری با تکیه بر نیروها و امکانات نسبت به اطفای حریق آن اقدام کرده است، در عین حال صبح امروز به دو فقره آتش سوزی و یک تصادف شهری نیز خدمات رسانی کردیم.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با عنوان اینکه حوادث شهری خبر نمی کند و قابل پیش بینی نیست به فرق آتش نشانی شهری و پالایشگاه اشاره و اضافه کرد: حوادث شهری غیرقابل پیش بینی است و همواره باید آمادگی لازم را داشت.

کد خبر 4288874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha