۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱

معاون امور استان‌های صدا و سیما:

میزبانی شایسته رویدادهای بین المللی در استان‌ها آبروی ایران است

میزبانی شایسته رویدادهای بین المللی در استان‌ها آبروی ایران است

همدان - معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: میزبانی رویدادهای بین المللی و برگزاری شایسته این برنامه ها آبروی ایران است و باید برای بهتر برگزار شدن به یکدیگر کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارابی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از گنجنامه همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شبکه های تلویزیونی باید برنامه های خود برای رویداد «همدان۲۰۱۸» را آغاز کنند، گفت: شبکه «شما» باید استودیو خود را در همدان راه اندازی کند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: میزبانی رویدادهای بین المللی و برگزاری شایسته این برنامه ها  آبروی ایران است و باید برای بهتر برگزار شدن به یکدیگر کمک کنیم.

دارابی از برگزاری بی حاشیه و با برنامه جشنواره پویانمایی در همدان قدردانی و از استاندار همدان برای حضور در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما دعوت کرد.

وی بابیان اینکه مدیران مراکز استان های صدا و سیما باید با استفاده از فرصت جشنواره با ظرفیتهای همدان و توانمندیهای آن آشنا شوند، گفت: برگزاری جشنواره و اصولاٌ هر رخداد فرهنگی و هنری نقش مهمی در معرفی توانمندی، ظرفیت و استعدادهایی که در استان موجود است دارد به خصوص اگر این رخداد فرهنگی و هنری باشد.

وی با بیان اینکه اگر برگزارکننده رخدادی سازمان صدا و سیما و رسانه ملی کشور باشد اثرگذاری بیشتری خواهد داشت، گفت: اگر صدا و سیما برگزارکننده باشد، در همان مقیاس نیز بازتاب پیدا می‌کند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما بابیان اینکه مردم از برگزاری جشنواره پویانمایی در همدان راضی هستند، گفت: از مردم کشورمان دعوت می‌کنم در سفر به استان های مختلف؛ استان همدان را در صدر دیدنی‌های خود قرار دهند.

نخستین جشنواره ملی پویانمایی ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در همدان در حال برگزاری است.

کد خبر 4289945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha