۱۵ دی ۱۳۸۵، ۱۲:۴۰

امینی با "فقط چشم‌هایت را ببند" به جشنواره می‌آید

امینی با "فقط چشم‌هایت را ببند" به جشنواره می‌آید

علیرضا امینی فیلم سینمایی "فقط چشم‌هایت را ببند" را برای حضور در جشنواره امسال فیلم فجر آماده می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم که مرحله تدوین آن زیر نظر کارگردان به اتمام رسیده، هم اکنون آخرین مراحل فنی را پشت سر می گذارد و با اتمام صداگذاری زیر نظر محسن کزازی طی چند روز آینده به طور کامل برای نمایش آماده می شود.

مضمون فیلم "فقط چشم هایت را ببند" بر ارزش های زندگی و حیات تاکید دارد. داستان فیلم که خود امینی آن را نوشته شرایط زندگی تعدادی جوان را به تصویر می کشد که با انگیزه های مختلف قصد خودکشی دارند و مخاطب در طول فیلم متوجه انگیزه هر کدام از شخصیت ها می شود.

مینا احمدوند، محمود محکمی، حمیدرضا هدایتی، بیتا سحرخیز، هاله گرجی، سعید روحانی، امیرحسین رستمی، پانته آ اصلانی و میترا ضیایی کیا بازیگران اصلی فیلم هستند و رضا رخشانی مدیریت فیلمبرداری، امیرعلی محسنین طراحی صحنه و لباس، روح اله جعفربگلو صدابرداری و سعید هاشمی مدیریت تولید این فیلم را بر عهده دارند.

علیرضا امینی سال گذشته فیلم سینمایی "زمان می ایستد" را با بازی هانیه توسلی در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر داشت که هم اکنون این فیلم در نوبت اکران عمومی است. داستان فیلم درباره فردی بی نام و نشان است که برای فرار به مناطق دور افتاده می رود و اتفاقاتی برایش به وجود می آید.

کد خبر 430111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha