۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد:

اقامه نمازجماعت در ۲۳۰ مسجد شهرستان نهاوند

اقامه نمازجماعت در ۲۳۰ مسجد شهرستان نهاوند

نهاوند - کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری نمازجماعت در ۲۳۰ مسجد این شهرستان خبر داد.

علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در ماه ضیافت الهی مساجد شهری و روستایی نهاوند میزبان روزه داران است؛ گفت: نماز جماعت در ۲۳۰ مسجد این شهرستان اقامه می‌شود.

ترکاشوند افزود: همچنین تعداد ۱۷۰ نفر از روحانیون در مساجد شهرستان نهاوند به بیان احکام و سخنرانی می پردازند.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: علاوه بر اقامه نمازجماعت و بیان احکام و مسائل شرعی، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، جلسات تفسیر و همچنین نشست های بصیرت افزایی تا پایان ماه رمضان در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

وی از برگزاری سلسله جلسات محفل انس با قرآن کریم در مناطق مختلف نهاوند خبرداد و اظهارداشت: در رویکرد جدید سعی شده محافل قرآنی در مساجد حاشیه شهر و با هدف بهره مندی اقشار ضعیف جامعه از مضامین والای قرآنی برگزار شود.

ترکاشوند یادآور شد: طی هماهنگی های انجام شده با ائمه جماعات و مدیران خانه های قرآن روستایی در ماه رمضان علاوه بر مساجد شهر نهاوند در ۱۰ منطقه روستایی این شهرستان نیز محفل انس با قرآن کریم دایر است.

وی ادامه داد: اجرای مسابقه قرآنی و تجلیل از قاریان، حافظان و خادمان قرآنی در راستای کشف استعداد های قرآنی از جمله برنامه های جنبی این محافل است.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند اضافه کرد: ۳۰ مرکز و موسسه قرآنی در شهرستان نهاوند از اداره تبلیغات اسلامی مجوز فعالیت گرفته اند.

کد خبر 4303117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha