۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۰۱

طی ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

انجام ۵۱۰۰ نفر روز تبلیغ دینی در شهرستان نهاوند

انجام ۵۱۰۰ نفر روز تبلیغ دینی در شهرستان نهاوند

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: طی ماه رمضان ۵۱۰۰ نفر روز تبلیغ دینی در شهرستان نهاوند انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی محبی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای گرامیداشت ایام ماه رمضان ۱۷۰ نفر از مبلغین و مبلغات مذهبی به مناطق مختلف شهری و روستایی نهاوند اعزام شده اند و فعالیت مبلغین اعزامی به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ۳۵ نفر از مبلغات حوزوی و ۱۳۵ نفر از روحانیون بومی، مستقر، خود استقرار و طرح هجرت در لیست اعزام شدگان ماه رمضان هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند اظهارداشت: انجام روزانه ۱۷۰ نفر روز تبلیغ دینی در مساجد شهری و روستایی این شهرستان برنامه فعالیت مبلغان ماه رمضان در سال جاری است.

حجت الاسلام محبی گفت: علاوه بر اقامه نماز جماعت در مساجد، سخنرانی، جلسات قرآنی، مشاوره، نشست با جوانان و گرامیداشت مناسبت های مختلف این ماه از جمله رسالت مبلغان اعزامی است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد مناطق مختلف نهاوند تحت پوشش برنامه های تبلیغی قراردارند، افزود: ۱۸۰ مسجد و حسینه در شهرستان نهاوند وجود دارد و تمامی این مکان ها از برکت حضور مبلغان بهرهمند هستند و مردم به مدت یک ماه از فضائل ماه رمضان و تبلیغات مذهبی روحانیون استفاده می کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: دورترین نقاط روستایی نهاوند شامل روستاهای سیاه دره، ملوسان و طائمه  نیز از برنامه جا نمانده و روحانیون اعزامی برای تبلیغ در این مناطق حضور دارند.

کد خبر 4305033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha