۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴

رئیس سازمان صنعت استان قزوین:

۱۰۴۱ میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان قزوین پرداخت شد

۱۰۴۱ میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان قزوین پرداخت شد

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در سال گذشته ۱۰۴۱ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب، رونق تولید به واحدهای صنعتی، کشاورزی و معدنی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست زاهدی استاندار قزوین و با دبیر کارگروه ستاد تسهیل، مدیران دستگاه های اجرایی استان و روسای بانک ها دراستانداری قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت در این جلسه با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: رفع موانع تولید می تواند به رونق کسب و کار و تولید منجرشده و شرایط بهتری را برای کارآفرینان ایجاد کرده و به تحقق شعار سال کمک کند.

وی باارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات بهین یاب گفت:تاکنون ۱۲۹۷ واحد تولیدی ازتسهیلات بهین یاب، رونق تولید، تسهیلات پرداخت مستقیم و انتقالی از سال ۹۵ در استان برخوردار شدند که در این راستا بیش از یک هزار و ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت؛ معدن و تجارت استان بیان کرد: برای توزیع مناسب اعتبارات در حوزه تولید نظارت جدی بر کار صورت گرفته که در این راستا نیز ۲۱۰ واحد مورد نظارت قرار گرفتند.

طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تسهیلات می گیرند

پرزحمت اظهارداشت: در حال حاضر ۲۷ طرح تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم که در این زمینه ۳۳ میلیارد تومان به این واحدها پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآورشد: در بخش سرمایه درگردش هم ۲۱ طرح توانستند بالغ بر ۳۰۸ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند.

 دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: در بخش کشاورزی هم طرح های تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تعداد ۱۴ طرح توانستند مبلغ ۱۷ میلیارد ریال و در بخش سرمایه در گردش ۳۱۶ واحد مبلغ ۸۹ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

پرزحمت در ادامه جلسه گفت: در هفته گذشته جمعا تعداد ۲۱ فقره در بخش صنعت و کشاورزی به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

کد خبر 4312034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha