۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱:۴۶

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

موفقیت‌های کشور بدون هدایت رهبری ممکن نیست

موفقیت‌های کشور بدون هدایت رهبری ممکن نیست

قم - مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند نعمت رهبری را از ما بگیرند و ما باید هوشیار باشیم، گفت: موفقیت‌های کشور در سایه رهبری آیت الله خامنه‌ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی نجفی قدسی شامگاه چهارشنبه در مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور آیت الله نوری همدانی و برخی از اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در روز ارتحال امام راحل، کشور را از حالت انفعال خارج خواهد کرد و همه مسئولان باید آن را مد نظر خود قرار دهند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: رهبر معظم انقلاب بحث توان موشکی و ادامه مسیر هسته‌ای را مورد تأکید قرار دادند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با مدیریت و درایت خردمندانه خود، کشتی انقلاب اسلامی را در این دریای متلاطم راهبری کردند،‌ گفت: این نعمت رهبری یکی از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند نصیب ما کرده است و پیشرفت‌ها بدون رهبری ممکن پذیر نخواهد بود و رهبر معظم انقلاب هوشیارانه انقلاب اسلامی را سکان داری می‌کنند.

نجفی قدسی افزود: بسیاری از بزرگان و علمای دین نیز بر این امر واقف هستند که بهترین کسی که می‌تواند این انقلاب را مدیریت کند ایشان هستند.

وی ادامه داد: ما مفتخریم که بعد از امام راحل کسی سکان داری انقلاب را به دست گرفته که بهترین فرد موجود است و در این سال‌ها هجمه‌ها بسیار زیاد بوده است و ملت باید محکم پشت رهبری بایستند و اتحاد خود را حول محور رهبری داشته باشند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: دشمنان می‌خواهند نعمت رهبری را از ما بگیرند که همه باید در این زمینه هشیار باشیم و آنان می‌دانند که موفقیت‌های کشور در سایه رهبری آیت الله خامنه‌ای است.

کد خبر 4314585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha