۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶

با اقتدار پلیس؛

شوی قدرت‌نمایی اراذل و اوباش در کرمانشاه ناتمام ماند

شوی قدرت‌نمایی اراذل و اوباش در کرمانشاه ناتمام ماند

کرمانشاه-فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار کرمانشاه خبر داد که در یکی از محلات این شهر مشغول قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت بودند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" از دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش که با قمه کشی و حمله به منازل مردم و ماموران پلیس قصد قدرت نمایی داشتند خبر داد.

وی اظهار داشت: به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۲ نفر با عربده و قمه‌کشی اقدام به قدرت‌نمایی می کنند، ماموران در اسرع وقت به محل اعزام شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با استفاده از شمشیر اقدام به قدرت‌نمایی نموده و تعدادی از خودروهای پارک شده و شیشه‌های تعدادی از منزل شهروندان را تخریب کرده اند.

سرهنگ براری خاطرنشان کرد: متهمین پس از مشاهده پلیس برای فرار از دست قانون با شمشیر به سمت آن ها حمله‌ور شده اما در مقابل اقتدار عوامل انتظامی راه به جایی نبرده و در نهایت تسلیم شدند.

وی گفت: این اوباشان پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب تحویل مرجع قضائی شده تا به سزای عمل خود برسند.

فرمانه انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از برخورد قاطعانه با اراذل و اوباشی خبر داد که به منظور قدرت نمایی قصد ایجاد ناامنی در جامعه را دارند و به آنان هشدار داد که پلیس بدون هیچ گذشتی مقتدرانه با آن ها برخورد می‌کند.

کد خبر 4329122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      0 0
      واقعا آدم از این همه اقتدار و ثلابت پلیس احساس غرور میکنه!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
    • حمید IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      0 0
      با تشکر از پلیس ، چه فایده وقتی دادگاه بدون تنبیه سنگینی زود آزادشان میکنه ، بدتر پر رو میشن