۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۷

معاون شیلات کشور:

صیادان تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند

صیادان تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند

بوشهر - معاون صید سازمان شیلات ایران گفت:‌ با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، ۱۰ هزار صیاد زیر پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور کاکولکی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای حمایت از صیادان تلاش ویژه‌ای داریم و از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات صید و صیادی در کشور استفاده خواهیم کرد.

وی به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در حوزه شیلات اشاره کرد و ادامه داد: استان بوشهر هم در زمینه پرورش آبزیان و هم در زمینه صید و صیادی دارای ظرفیت بسیار مهمی است و از قطب‌های کشور در این زمینه محسوب می‌شود.

معاون سازمان شیلات کشور یکی از مهمترین نیازها و مشکلات صیادان در سطح کشور را مربوط به مسائل بیمه‌ای دانست و افزود: اجرای طرح بیمه تکمیلی درمانی صیادان برای نخستین بار در کشور اجرا می شود.

وی با اشاره به توافقات صورت گرفته بین اتحادیه سراسری صیادان و یکی از شرکت‌های بیمه‌ای اضافه کرد: در نخستین گام از این تفاهم‌نامه ۱۰ هزار صیاد زیر پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرد.

کاکولکی بیان کرد: در این تفاهم‌نامه نگاه ویژه‌ای به صیادان شده است و مبلغ سهم پرداختی توسط صیادان کاهش یافته و مبلغ پرداختی بیمه حدود یک پنجم بیمه‌های تکمیلی دیگر است.

معاون سازمان شیلات کشور با اشاره به آغاز نام‌نویسی از جامعه صیادی از دو هفته آینده، گفت: صیادان دارای بیمه تامین اجتماعی یا بیمه سلامت می‌توانند در اتحادیه سراسری صیادان ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ شرایط برای بیمه شدن صیادان و خانواده‌های آنها فراهم است تا بتوانند از خدمات بیمه‌ای استفاده لازم را ببرند.

کد خبر 4331412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha