۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹

رئیس پلیس راهور لرستان:

گواهینامه ۲۵۰ راننده لرستانی دارای ۳۰ نمره منفی توقیف می‌شود

گواهینامه ۲۵۰ راننده لرستانی دارای ۳۰ نمره منفی توقیف می‌شود

خرم‌آباد- رئیس پلیس راهور لرستان گفت: ۲۵۰ راننده در استان به دلیل تخلفات متعدد ۳۰ نمره منفی گرفته‌اند و گواهینامه آن‌ها توقیف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منوچهر مرادی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان با اشاره به اینکه گواهینامه هایی که دارای نمره منفی هستند و اگر این نمره ها به ۳۰ عدد برسد گواهینامه شخص به مدت سه ماه توقیف می شود، اظهار داشت: در لرستان ۲۵۰ راننده داریم که نمره آن ها به این حد نصاب رسیده است.

وی با بیان اینکه این افراد بعضا رانندگان حرفه ای هستند و دارای گواهینامه پایه یک و دو هستند، تصریح کرد: به این رانندگان به صورت پیامکی و کتبی اخطار داده ایم.

رئیس پلیس راهور لرستان با تاکید بر اینکه این افراد حق رانندگی ندارند و به محض اطلاع از اخطاریه صادر شده باید گواهینامه را به پلیس ارائه دهند، افزود: این رانندگان به مدت ۳ ماه از رانندگی محروم هستند، پس از این مدت ۶۰ هزار تومان جریمه می شوند و گواهینامه آن ها عودت داده می شود.

سرهنگ مرادی یادآور شد: اگر حادثه ای اتفاق بیافتد بیمه از ما استعلام می گیرد و به لحاظ تخلفات متعدد راننده و توقیف شدن گواهینامه؛ مقررات بیمه هم شامل حال آن ها نمی شود و مجازات راننده فاقد گواهینامه خواهند داشت.

کد خبر 4337144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha