۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۹

اخبار انتظامی/

دستگیری ۸۲ معتاد متجاهر/کشف سیگارهای قاچاق

دستگیری ۸۲ معتاد متجاهر/کشف سیگارهای قاچاق

کرمانشاه_ مقامات انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۸۲ معتاد متجاهر و کشف ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق خبر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری  از دستگیری سارق حرفه ای قطعات و وسایل داخل خودرو که مرتکب ۱۳ فقره سرقت شده بود با تلاش ماموران انتظامی خبر داد و اظهار داشت: ماموران یکی از کلانتری های کرمانشاه پس از وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو که با شگرد های مشابه انجام می شد، شناسایی سارق را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری با استفاده از شگردهای پلیسی و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ براری افزود: متهم در بازجویی های بعمل آمده به ۱۳ فقره سرقت شامل ۱۲ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و یک فقره سرقت از منزل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه بیان کرد: با توجه به اینکه سارق دستگیر شده از مجرمان سابقه دار و حرفه ای است و احتمال می رود تعداد سرقت های وی بیش از این تعداد باشد بازجویی های فنی و تخصصی از وی ادامه دارد.

وی در پایان از شهروندان خواست پلیس کرمانشاه را در دستگیری مجرمانی اینچنینی با سامانه مرکز فوریت های ۱۱۰ کمک کنند.

دستگیری ۱۵ سارق و خرده فروش مواد مخدر/کشف ۴۰۰هزار نخ سیگار قاچاق

سرهنگ غضبان احمدی فرد فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد واظهار داشت: دستگیری ۱۵ سارق و خره فروش مواد مخدر به همراه کشف ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق از مهمترین نتایج اجرای طرح بود.

وی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت یک هفته در سطح شهرستان سنقروکلیایی به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و همچنین مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و سارقان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی پلیس سنقروکلیایی ۸ نفر سارق و ۷ نفر از خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ احمدی فرد با بیان اینکه در این مدت ۱۷ فقره سرقت نیز کشف شد، افزود: این سرقت ها شامل ۸ فقره سرقت از محتویات و قطعات خودرو، ۶ فقره سرقت از منزل و کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه بود.

وی کشف ۴۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق و ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برشمرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین با تلاش ماموران ۲ قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز کشف و ۴۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شدند.

دستگیری ۸۲ نفر از خرده فروشان و معتادان متجاهر در کرمانشاه

سرهنگ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهر و دستگیری ۸۲ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و افزایش رضایت مندی مردم توانستند تعداد زیادی از خرده فروشان و معتادان متجاهر را دستگیر کنند.

وی افزود: این طرح با هماهنگی مراجع قضائی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی به منظور برخورد قانونی با افراد معتاد و خرده فروش مواد مخدر به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ براری یادآور شد: درنتیجه اجرای این طرح ۳ باب قهوه خانه هم که در امر توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند با هماهنگی مقام قضائی پلمپ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از تداوم طرح های پاکسازی نقاط آلوده، مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

وی در پایان گفت: از انجا که این طرح ها گامی بسوی سلامت اجتماعی است، برخورد با سوداگران مرگ به صورت جدی توسط پلیس کرمانشاه دنبال می شود.

کد خبر 4337481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha