۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۸:۱۹

معاون وزیر راه و شهرسازی:

عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین بهشهر ۹۰ درصد پیشرفت دارد

عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین بهشهر ۹۰ درصد پیشرفت دارد

بهشهر - معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر علیزاده شامگاه پنج شنبه در بازدید از روند ساخت بیمارستان جایگزین بهشهر بابیان اینکه تا پایان امسال این بیمارستان افتتاح و بهره برداری می‌شود، افزود: این پروژه اکنون از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی به بیمارستان ۲۲۰تختخوابی ارتقا یافته است.

وی گفت: این بیمارستان از جمله بیمارستان های جنرال و دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است و همچنین دارای تخصص های پایه و بستری بوده و در کلینیک هم بخش های فوق تخصصی دیده شده است.

معاون وزیر راه و شهر سازی یادآور شد: با توجه به پیشرفت بالای ۹۰ درصد و اتمام کارهای زیربنایی و ساخت و ساز و محوطه سازی، تامین اعتبار برای تجهیزات انجام شده است و با تامین آب و برق این بیمارستان، ارزیابی لازم برای موتورخانه به عنوان قلب بیمارستان و تاسیسات انجام می شود.

علیزاده گفت: تاکنون بیش از ۵۲ میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه شده است که با هزینه تجهیزات و امکانات فراهم شده حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده است و به نوعی به تنهایی می تواند جوابگوی نیاز فیزیکی بهداشت و درمان شرق استان باشد.

وی افزود: با افزایش تخت‌ها و بخش‌های تخصصی، این بیمارستان به یک مرکز درمانی مطلوب و استاندارد تبدیل می‌شود که علاوه بر شهرستان می‌تواند پاسخگوی نیاز درمانی شهرستان‌های مجاور هم باشد.

علیزاده گفت: با توجه به قرار گرفتن این بیمارستان در مسیر ملی و شریانی، با بهره برداری از این پروژه  نیازهای بهداشتی و درمانی مردم شهرستان و شهرهای اطراف و مسافران تامین شود.

فرماندار بهشهر هم در سخنانی با اعلام بسیج امکانات برای تامین آب و برق و انشعابات در زمان و موعد مقرر اظهار کرد: تلاش داریم تا همه با هم با ساخت و بهره برداری از این بیمارستان قدمی در راستای رفع مشکلات بهداشت و درمان برداریم.

هادی خنجری گفت: پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت این بیمارستان، نوید بخش افتتاح آن در آینده ای نزدیک است که با تجهیز آن، بیمارستان در سال جاری به افتتاح می رسد.

کد خبر 4339679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha