۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۲۱:۴۱

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن:

۵۰۰۰ واحد بازسازی‌شده تا پایان تیرماه آماده بهره‌برداری است

۵۰۰۰ واحد بازسازی‌شده تا پایان تیرماه آماده بهره‌برداری است

کرمانشاه-معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت:۵ هزار واحد بازسازی‌شده در مناطق زلزله‌زده تا پایان تیرماه آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله مهدیان امروز شنبه در ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اظهار داشت: ۱۱۰ هزار واحد آسیب‌دیده مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و ۹۸ هزار واحد خسارت‌دیده به بانک‌ها معرفی شده و از این تعداد برای ۸۰ هزار مورد عقد قرارداد صورت گرفته است.

وی بیان داشت: با توجه به نوسان قیمت‌ها مردم برای تکمیل واحدهای خود به مشکل برخورد کرده‌اند و هرچند تقاضای افزایش سقف تسهیلات دشوار است اما و مشکلات خاص خود را دارد اما پرداخت پیلوت از سوی بانک‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات را مرتفع می‌کند.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن افزود: تاکنون ۳۱ هزار واحد آواربرداری صورت گرفته، ۲۸ هزار و ۱۸۳ واحد پی‌کنی، ۱۹ هزار و ۹۷۳ واحد فنداسیون، ۹ هزار واحد دیوارچینی، ۱۳ هزار و ۳۷۳ واحد اسکلت‌بندی و ۸ هزار و ۸۷۰ واحد به مرحله سقف رسیده است و بنا داریم تا پایان تیرماه جاری ۵ هزار واحد را قابل سکونت کنیم.

مهدیان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات معیشتی هم آغاز شده و تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به بانک معرفی شده‌اند، به مشکلات افزایش قیمت مصالح اشاره کرد و بیان داشت: بیش از ۴۵ هزار تن مصالح برای این مناطق تامین کرده‌ایم.

کد خبر 4341125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha