۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۳

امام جمعه ایلام:

رژیم آمریکا آرزوی سقوط نظام اسلامی را به گور می برد

رژیم آمریکا آرزوی سقوط نظام اسلامی را به گور می برد

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: رژیم آمریکا در رویای براندازی نظام اسلامی است و این آرزو را به گور خواهد برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: رژیم آمریکا در رویای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ۴۰ سال است خواب آشفته می‌بیند و آرزوی سقوط نظام اسلامی را به گور خواهد برد.

وی ادامه داد: ایران امروز قوی‌تر از هر روز دیگر است و مسئولان و ملت از هر زمان متحدتر و بسیج و ارتش و سپاه در کنار مردم آماده هرگونه مقابله و پاسخ کوبنده به دشمن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: نوسانات قیمت ارز و سکه و افزایش غیر قابل تصور آنها و تصمیماتی که در این زمینه اتخاذ شد نشان داد که اساسا ذخائر ارزی کشور با اوضاع اقتصادی و آمار مخرب گرانی درست مدیریت نمی‌شود.

رایزنی‌های کشورهای اروپایی و ایران بدون تضمین پایان یافت

لطفی تصریح کرد: دولت با مدیریت انقلابی و جهادی پس از فرمان رهبری اوضاع بد اقتصادی را سامان دهد و با معرفی اخلالگران اقتصادی به ویژه مخلال بازار ارز و سکه به دستگاه قضایی نا امیدی را به فضای امید و نشاط تبدیل کند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: البته اوضاع بد اقتصادی و نابسامانی بازار ارز و سکه و گرانی سرسام‌آور کالاهای اساسی و ضعف مدیریت تیم اقتصادی دولت و همراهی نشریات و شبکه‌های مجازی چراغ سبزی به دشمن کینه‌توز بود و آمریکا با فشار اقتصادی در شرایط کنونی تنها راه تسلیم شدن مسئولان را در این می‌داند.

وی گفت: رایزنی‌ها و مذاکرات اخیر کشورهای اروپایی و ایران برای تامین منافع اقتصادی ایران در قبال برجام بدون تضمین اروپایی‌ها پایان یافت.

لطفی اضافه کرد: وقتی اروپایی‌ها در شرایط عادی به تعهدات خود عمل نکردند ، منطقی و معقول نیست که انتظار داشته باشیم در شرایط فعلی با وجود فشارهای رئیس جمهور آمریکا به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: بلوکه شدن بخشی از دارایی‌های ارزی ایران و دستگیری یک دیپلمات کشور ما در آلمان با وجود برخورداری از مصونیت دیپلماتیک و برگزاری میتینگ منافقین در پایتخت فرانسه فقط چند مورد از نشانه‌های رویکرد خصمانه سه کشور اروپایی است.

لطفی تصریح کرد: اینها نه تنها در پی جبران خسارت نیستند بلکه در یک پروژه کاملا هماهنگ با آمریکا و تقسیم کار پس از خروج آمریکا از برجام در حال تلاش هستند.

شورای نگهبان از ارکان نظام است

خطیب جمعه ایلام گفت: نهاد مقدس شورای نگهبان اساسی‌ترین و مهم‌ترین نهاد بلکه یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: وظیفه ذاتی نهاد مقدس شورای نگهبان حراست از قانون اساسی از طریق تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی با قانون اساسی و همچنین حراست از شرع مقدس از طریق تطبیق مصوبات با موازین اسلام است.

کد خبر 4345457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha