۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶

اسفندیاری در گفتگو با مهر:

قهرمانی فرنگی‌کاران قابل پیش‌بینی بود/هدف اصلی رقابتهای جهانی است

قهرمانی فرنگی‌کاران قابل پیش‌بینی بود/هدف اصلی رقابتهای جهانی است

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان معتقد است با توجه به آمادگی بالای فرنگی کاران، نمایش مقتدرانه آنها و کسب عنوان قهرمانی در آسیا قابل پیش بینی بود.

مهرداد اسفندیاری فر در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فرنگی کاران جوان توانستند با اقتدار عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنند، اظهار داشت: کسب چنین موفقیتی به هیچ عنوان دور از ذهن نبود. با توجه به توان و پتانسیل بچه ها معتقد بودیم می توانیم قهرمان آسیا شویم. ضمن اینکه کادر فنی قبل از مسابقات هم انتظار کسب ۶ مدال طلا را داشت.

وی تصریح کرد: فرنگی کاران جوان برای رسیدن به این قهرمانی، تمرینات منسجم و منظمی را با حضور در اردوهای متوالی داشتند و کادر فنی با توجه به شناختی که از  بچه ها داشت با امیدواری فراوانی پای به رقابتهای قهرمانی آسیا گذاشت. ما به خوبی به این موضوع واقف بودیم که توان و پتانسیل بچه های ما فراتر از رقبای آسیایی است و توانایی بسیار بالاتری از آنان دارند.

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان گفت: هدف بزرگ ما بعد از این موفقیت در آسیا، کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای است تا بتوانیم برای دومین سال به این افتخار بزرگ دست یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه در شهر دهلی نو برگزار شد که تیم ایران با کسب ۶ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در این رقابتها پویا ناصرپور، بهرام معروف خانی، امین کاویانی نژاد، حسین فروزنده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به ترتیب در اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند. علی رضا نجاتی، شایان عفیفی و وحید دادخواه در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و سجاد ایمان طلب هم در وزن ۶۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

کد خبر 4352249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha