۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸

در شیراز برگزار شد؛

همایش سیاست‌ها و اقدامات صداوسیما درخصوص انقلاب اسلامی برگزار شد

همایش سیاست‌ها و اقدامات صداوسیما درخصوص انقلاب اسلامی برگزار شد

شیراز- همایش تبیین سیاست ها و اقدامات مراکز استان های صدا و سیما در خصوص بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل خبر استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درهمایش سیاست‌ها و اقدامات صداوسیما درخصوص انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رسانه اگر بتواند دست دشمن را رو کند، در آن زمان می تواند احساس موفقیت کند، گفت: هنرما اینست که نگذاریم دشمن موفق باشد و شرایط برای ما فراهم است که زبان گویای ۴۰ سالگی انقلاب باشیم.
علوی، افزود: از نظر ما خبری ها، چه خبری مهمتر از خبر ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در خبر بخشی خبرهای خوب و بخش دیگری خبرهای بد قرار دارد، تاکید کرد: در هنجار و ارزش های خبری غربی ها، برای کشورهایی که در دایره خودشان نیستند به دنبال ریزترین مشکلات هستند.
علوی با اشاره به اینکه چه خون دل ها، مشقت ها، ممارست ها و رهبری ها برای پیشرفت انقلاب اسلامی انجام شده است تا به این فضا رسیده ایم اما آنان به این افتخارات و زحمت ها، کاری ندارند، آنان به کوچک ترین مشکلات توجه دارند و آن را بزرگ نمایی می کنند، افزود: چنان کار می کنند که تاثیرگذار باشد چرا که هدف آنان همین تاثیرگذاری است.
مدیر کل خبر استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه آنان می خواهند افکار عمومی را به آنجا برسانند که این نظام در نهایت ناکارآمد است، افزود: رسانه های محلی و استانی در این جنگ نابرابر، می توانند با معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، موفق عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه اگر به برنامه های روتین، رجوع کنیم، مطمئن باشید قافیه را باختیم، افزود: دشمن از هر مدل جنگ وارد شد و امتحان کرد که هوشیاری نیروهای پای کار باعث شد تا توطئه دشمن خنثی شود.
علوی با تاکید بر اینکه رسانه اگر بتواند دست دشمن را رو کند، در آن زمان می تواند احساس موفقیت کند، گفت: هنرما اینست که نگذاریم دشمن موفق باشد و شرایط برای ما فراهم است که زبان گویای ۴۰ سالگی انقلاب باشیم و از این رو روآوردن به برنامه های سطحی و کارمند مآبانه ممنوع و باید پیام های مناسب خلاقانه، ایجاد ش
مدیر کل نظارت استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه انعکاس هنرمندانه عملکرد سایر دستگاه ها در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، را باید مورد توجه قرار دهد. 
 مدیر کل نظارت استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هم در این همایش، گفت: اصول حاکم بر نظارت رسانه ها یکسری، اصول جهان شمول بوده و همه آنها برای اصحاب رسانه ملموس است.
وی با اشاره به اینکه برنامه را مخاطب ما می شنود و می بیند و پیام آن برنامه چه اثری در آینده می گذارد، افزود: در مرکز نظارت، علاوه بر نظارت ها، به اثرات پیامی که تولید می شود، نگاه بیشتری خواهیم داشت.
مدیر کل نظارت استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه رسانه انعکاس هنرمندانه عملکرد سایر دستگاه ها در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، را باید مورد توجه قرار دهد، افزود: مطالبه گری هوشمندانه، تبیین و ارائه راهکارهای عملیاتی و همچنین اینکه رسانه خود برای معرفی دستاوردهای انقلاب، چه کرده از مهمترین مسائلی است که باید در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه برای ۴۰ سالگی انقلاب باید برنامه ها و گزارش ها با قالب معرفی ارزش ها، مطالبه گری و توجه ذائقه مخاطب ساخته و پخش شود، اضافه کرد: سعی داریم به خوبی برنامه ها رصد کرده تا خلاقیت ها را بیش از مشکلات، معرفی کنیم.
کد خبر 4352525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha