۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲

امام جمعه مشهد:

سازمان تبلیغات اسلامی از سازمان های مشابه موفق تر عمل کرده است

سازمان تبلیغات اسلامی از  سازمان های مشابه موفق تر عمل کرده  است

مشهد- امام جمعه مشهدگفت: سازمان تبلیغات اسلامی از تمامی سازمانهای مشابه خود موفق تر عمل کرده است.

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح پنج شنبه در دیدار با مدیران ادارات سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این نهاد برای حفظ اولویت های فرهنگی انقلاب و اسلام تشکیل شده است و دستاوردهای سازمان در طول این سال ها قابل مقایسه با سازمان های  دیگری که اقدامات مشابه انجام می دهند نیست و سازمان تبلیغات بسیار جلوتر و بهتر به وظایفش عمل کرده است.

وی افزود:نهاد سازمان تبلیغات از برکات انقلاب اسلامی است و برای گسترش و توسعه اعزام مبلغان و تعظیم شعائر اسلامی تشکیل شده است و برکاتی که این سازمان داشته بسیار زیاد است و این به خاطر اخلاص مدیران این سازمان است.

نماینده  مجلس خبرگان رهبری گفت:نقطه ضعفی در عملکرد کلی سازمان دیده نمی شود  ولی سوالی اینجا مطرح می شود که آیا می شد با این امکانات و نیرو بهتر از این کار شود یا خیر؟

علم الهدی تصریح کرد:گاهی اوقات مدیران براساس سلایق بر موضوعی تمرکز می کنند و این باعث می شود که کلی از توان و نیروی سازمان صرف آن موضوع شود در حالیکه بعد مشخص می شود آنچنان موضوع اولویت داری نبوده است که باید در هدف گیری ها دقت بیشتری شود.

وی گفت:در بسیاری از سازمان ها فسادهای مختلفی از جمله مالی، اداری و اخلاقی اتفاق افتاده است ولی در سازمان تبلیغات با این حجم گسترده فعالیت حتی یک مورد فساد نداریم و این بسیار ارزشمند است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: ۵۷ هزار جوان طلبه به اقصی نقاط کشور اعزام وهر کدام در موقعیت های مختلفی مشغول تبلیغ می شوند ولی تاکنون حتی یک مورد تخلفی و فسادی گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: طلبه ها در قدیم تشکیلات منسجمی نداشتند و از هیچ ارگانی حمایت نمی شدند ولی اکنون به برکت انقلاب امکاناتی که در اختیار مبلغین ما هست بسیار بیشتر از گذشته است و باید از این امکانات به نحو احسن استفاده شود.

نماینده  مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید کارگروه هایی تشکیل شود و اقدامات  و کاستی های گذشته را بررسی  و برای اقدامات آینده برنامه ریزی کند. 

علم الهدی تصریح کرد : مبلغینی که در ادارات و سازمان ها حضور پیدا می کنند باید نهایت سعی خود را برای جذب بدنه سازمان انجام دهد .

کد خبر 4357611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha