۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۷:۳۵

نماینده مردم خمین در مجلس خبرداد:

تخصیص ۲۵۰میلیارد ریال برای اجرای فاز اول خط آهن اراک-خمین-اصفهان

تخصیص ۲۵۰میلیارد ریال برای اجرای فاز اول خط آهن اراک-خمین-اصفهان

خمین- نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری برای اجرای فاز اول پروژه خط آهن اراک-خمین-اصفهان ۲۵۰ میلیارد ریال در بودجه پیش بینی شده است.

محمد ابراهیم رضایی در گفت‌ و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته ۷۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه تخصیص یافت و در سال جاری با پیگیری های انجام شده این میزان اعتبار به بیش از سه برابر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای فاز دو و سه این پروژه سبب تسریع در تکمیل طرح می شود، ادامه داد: فاز اول این پروژه به طول ۲۶ کیلومتر در حال اجرا است و فاز دوم و سوم این پروژه توسط شرکت زیر ساخت به مناقصه گذاشته می شود. 

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال ۹۴ طراحی و نقشه برداری این طرح شروع و با پیگیری های انجام شده در سال گذشته اجرای فاز اول پروژه خط آهن اراک - خمین - اصفهان کلید خورد. 

رضایی ادامه داد: با تقویت اعتبار این پروژه  امید است ظرف سه سال پروژه به بهره برداری برسد، چراکه این پروژه از برنامه‌های زیربنایی شهرستان خمین است و تاثیر به سزایی در توسعه این منطقه خواهد داشت.

 وی با بیان اینکه بهره برداری از پروژه خط آهن اراک - خمین - اصفهان نقش مهمی در حمل و نقل و مباحث اقتصادی کشور و استان خواهد داشت، گفت: در راستای تحقق این مهم، تامین اعتبار این پروژه در سال جاری و سال های آتی با قدرت و رایزنی جدی تر پیگیری خواهد شد.

کد خبر 4363698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • GB ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
      0 0
      راه اهن عسلویه - شیراز از یادها رفته ....