۳۰ دی ۱۳۸۵، ۱۷:۴۴

صدای آشنا میزبان "کرامت سرخ" می شود

برنامه "کرامت سرخ" که در گروه طرح و تولید حوزه آمریکا شبکه جهانی صدای آشنا تهیه شده در ایام محرم از این شبکه پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه "کرامت سرخ" در قالب روایی و نمایشی تهیه شده و حرکت کاروان حسینی را از مدینه تا کربلا  مرور می کند. هدف اصلی این برنامه شناساندن قیام و حماسه جاوید عاشورای حسینی از طریق پیام های الهی و عرفانی به مخاطبان خارج از کشور است. فرزاد حسنی و امیر منوچهری، بازیگران این نمایش هستند. مژده لواسانی، سردبیر، فاطمه لواسانی، تهیه کننده و نرگس اصفهانی، گوینده برنامه "کرامت سرخ" هستند.

این برنامه که درگروه طرح و تولید حوزه آمریکا شبکه جهانی صدای آشنا تهیه شده از دوم بهمن ماه به مدت ده شب ساعت چهار صبح به وقت تهران از این شبکه پخش می شود. همچنین برنامه " از مدینه تا شام" از تولیدات گروه طرح و تولید حوزه اقیانوسیه شبکه صدای آشنا است که وقایع کربلا را بازگو می کند. این ویژه برنامه سیر حرکت امام حسین (ع) را از مدینه تا ورود به مکه بررسی می کند و از دوم بهمن ماه از این شبکه پخش می شود. بهروز رضوی، راوی و حسین یونسی، سردبیر و تهیه کننده این برنامه است.

برنامه "پای بوس" نیز در گروه طرح و تولید حوزه آمریکا صدای آشنا به بررسی دلایل ارادت مسلمانان و غیر مسلمانان به امام حسین (ع) از نگاه عرفان اسلامی می پردازد. شعرخوانی شاعران درباره امام حسین (ع) و گزارش از هنرمندان از دیگر بخش های این برنامه است. شهین مهین فر، گوینده، مریم یوسفی پور، نویسنده و سردبیر این برنامه هستند که از دوم بهمن ماه روی آنتن این شبکه می رود.

همچنین برنامه زنده "پلاک یک" فردا اول بهمن ماه میزبان قاسم افشار می شود. این برنامه کاری از گروه طرح و تولید حوزه اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا است که به سردبیری پروانه عبدالهی، تهیه کنندگی امیر یوسفی و گویندگی بنفشه رافعی از این شبکه پخش می شود. این برنامه هر روز ساعت 13 به وقت تهران پخش می شود.

کد خبر 437305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha