۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۴۴

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مهرستان:

موانع ازدواج آسان باید آسیب شناسی شود

موانع ازدواج آسان باید آسیب شناسی شود

مهرستان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: موانع سد راه ازدواج از جمله مهریه‌های سنگین باید آسیب‌شناسی و در جهت رفع آن ها تلاش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز و با حضور معاون فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری، بسیجیان و بانوان جشن باشکوهی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این مراسم با تبریک سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) و روز خبرنگار گفت: اساس ازدواج در اسلام بر سادگی است، به همین منظور پدر و مادرها در این زمینه نباید سخت‌گیری کنند.

وی تصریح کرد : ضرورت دارد جوانان از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) الگوبرداری کنند.

محمد قورزایی بیان داشت: موانع و آسیب‌های سد راه ازدواج امروز باعث دلهره ازدواج بین جوانان شده و بین آنها و ازدواج فاصله ایجاد کرده که در این راستا باید آسیب‌هایی مانند مهریه‌های سنگین آسیب‌شناسی شود.

فرشاد فرح منش، معاون فرماندار مهرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: در سالروز این ازدواج آسمانی سعی شده است که زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگویی عملی به جوانان معرفی شود.

وی افزود: ازدواج ساده از شاخصه های اصلی ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

همچنین گفتنی است، در پایان این مراسم از خبرنگاران خبرگزاری مهر و صداو سیما به مناسبت روز خبرنگار و همچنین جمعی از بانوان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4376596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha