۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۱۴

با شروع تعطیلات عید قربان؛

ترافیک نیمه سنگین در محورهای گلستان/ محدودیت های ترافیکی اعلام شد

ترافیک نیمه سنگین در محورهای گلستان/ محدودیت های ترافیکی اعلام شد

گرگان- همزمان با شروع تعطیلات عید قربان ترافیک در برخی از محورهای گلستان نیمه سنگین گزارش شده و همچنین برای برپایی عید قربان در اطراف مصلی های شهرها محدودیت هایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هم زمان با آغاز عید سعید قربان در کشور و آغاز تعطیلات آخر هفته، محورهای مواصلاتی گلستان هم شاهد حضور مسافران و گردشگران است.

همچنین به دلیل برپایی نماز عید سعید فطر محدودیت های ترافیکی هم در محل برگزاری این نماز در شهرهای مختلف استان اعمال شده است.

علی عبدی، رئیس پلیس راه استان گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به این که فردا عید قربان است از امروز بعدازظهر (سه شنبه) حجم ترددها در محورهای مواصلاتی استان دو چندان شده و حجم ترافیک پربار است.

وی افزود: حجم ترافیک در برخی محورها علی الخصوص محور جنگل گلستان، خروجی استان  به سمت مشهد مقدس و ورودی نوکنده نیمه سنگین است.

عبدی گفت: انتظار داریم در تعطیلات پیش رو همه رانندگان همکاری لازم را با مجموعه پلیس راه داشته باشند و سعی کنند با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند تا تخفات حادثه ساز ایجاد نشود.

وی افزود: امیدواریم تمام رانندگان همکاری کنند زیرا در غیر این صورت مشکلاتی هم برای خود و هم برای سایر کاربران ترافیک ایجاد می‌شود.

عبدی اظهار کرد: رانندگان در طول سفر هر دو ساعت رانندگی یک ربع در حاشیه امن جاده استراحت کنند.

وی بیان کرد: قبل از سفر استراحت کافی داشته و تجهیزات و وسایل لازم را همراه ببرند و در طول سفر هم نکات ایمنی را رعایت کنند تا ایام عید خوبی پیش رو داشته باشند.

سرهنگ عبدی ادامه داد: در استان گلستان محدودیت ترافیکی اعلام نشده است.

اعمال محدودیت ترافیکی در اطراف مصلا گرگان

سرهنگ محمد طبیبی، جانشین پلیس راهور استان گلستان هم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای برپایی دعای عرفه در سطح گرگان ترافیک اعلام شده بود و برای نماز عید قربان هم در اطراف مصلی نیروهای ما حضور دارند و به صورت مقطعی محدودیت ترافیکی داریم.

وی افزود: در سایر نقاط هم عوامل ما حضور دارند و چنانچه ترافیک زیاد شود محدودیت هایی اعمال می شود.

طبیبی ادامه داد: شهرهای سنی نشین آق قلا، گنبدکاووس به دلیل شرایط خاصی که در عید به وجود می آید عوامل پلیس در اطراف مصلی ها حضور دارند و اعلام شده که در صورت حجم تردد محدودیت هایی اعمال شود.

وی تصریح کرد: در گرگان از گلشن ۱۴ به طرف خیابان رسالت و همچنین خیابان لاله سیزدهم محدودیت ترافیکی داریم.

همچنین سرهنگ عباس مهاجر بسطامی، رئیس پلیس راهور گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محدودیت خاصی در گرگان در محور ناهارخوران وجود ندارد و نیروهای ما در منطقه حضور دارند و در بحث روان سازی ترافیک فعال هستند.

کد خبر 4381541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha