۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۴۲

رئیس هیئت اسکواش گلستان:

مسابقات بین المللی اسکواش دهه فجر در گرگان برگزار می‌شود

مسابقات بین المللی اسکواش دهه فجر در گرگان برگزار می‌شود

گرگان – رئیس هیئت اسکواش استان گلستان گفت: مسابقات بین المللی اسکواش به میزبانی استان گلستان دهه فجر امسال در گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا موسایی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی استان گلستان، اظهار کرد: استان گلستان دهه فجر امسال میزبان مسابقات بین المللی اسکواش خواهد بود که این تورنمنت در خانه اسکواش گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان گلستان با دریافت میزبانی برای اسکواش نشان داد که توجه ویژه‌ای به رشته‌های انفرادی در استان دارد و امیدواریم شاهد برگزاری تورنمنت خوبی در گرگان باشیم.

لیگ اسکواش گلستان راه اندازی می‌شود

رئیس هیئت اسکواش گلستان با اشاره به میزبانی استان از دیگر مسابقات اسکواش، اظهار کرد: مسابقات اسکواش دختران زیر ۱۳ سال و زیر ۱۵ سال قهرمانی کشور، ۱۵ تا ۱۷ شهریور در خانه اسکواش گرگان برگزار می‌شود و پس از آن هم میزبان اردوی مستعدین اسکواش کشور هستیم.

موسایی از برگزاری لیگ اسکواش استان گلستان خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما برگزاری لیگ اسکواش استان است و در نظر داریم این رقابت‌ها را برای نخستین بار برگزار کنیم.

وی با اشاره به حضور غزال شرف پور اسکواش باز گلستانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا، خاطرنشان کرد: از سه بازیکن تیم ملی اسکواش بانوان حاضر در بازی‌های آسیایی یک بازیکن از گلستان است که نشان می‌دهد اسکواش بانوان استان ظرفیت فوق العاده‌ای دارد، به عقیده من نرگس سلطانی هم یکی از اسکواش بازان آینده دار گلستان است که در سال‌های آتی او را در لباس تیم ملی خواهیم دید.

۱۵۰ اسکواش باز در گلستان فعالیت می‌کنند

رئیس هیئت اسکواش گلستان با بیان اینکه این هیئت در ارزیابی فدراسیون از سه ماه نخست امسال در رتبه هشتم قرار گرفت، اظهار کرد: در دهه گذشته اسکواش گلستان همواره با اختلاف رتبه نخست کشور را در اختیار داشت اما باید قبول کنیم که در حال حاضر رقابت با کیش، یزد، تهران، اصفهان و ... سخت است و آنها بسیار قدرتمند شده‌اند.

موسایی در خصوص نبود پشتوانه برای اسکواش بازان پسر گلستان، بیان کرد: باید در رده‌های سنی مختلف پیوستگی وجود داشته باشد و لایه سازی کنیم تا در هر برهه از زمان در تمامی رده‌های سنی اسکواش بازان قدرتمند داشته باشیم و به عقیده من هیئت بیشترین تاثیر را در نساختن پشتوانه برای اسکواش بازان پسر داشته است.

وی به کاهش تعداد اسکواش بازان گلستان در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۰ اسکواش باز سازمان یافته در استان فعالیت می‌کنند و همگام نبودن هیئت اسکواش، اداره کل ورزش و جوانان و خانواده‌ها در کاهش اسکواش بازان تاثیر داشت اما نا امید نیستیم و آمده‌ام تا اگر خودم خراب شوم اسکواش را آباد کنم.

کورت اسکواش گنبد آبان افتتاح می‌شود

رئیس هیئت اسکواش گلستان با اشاره به احداث کورت اسکواش در گنبد، گفت: کورت اسکواش گنبد دو ماه دیگر افتتاح می‌شود تا اسکواش بازان شرق استان را پوشش دهد، اگر در کردکوی هم کورت اسکواش احداث شود اسکواش بازان غرب استان پوشش داده خواهند شد.

موسایی افزود: کورت اسکواش دانشگاه منابع طبیعی گرگان هم فصل پاییز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی، هیئت اسکواش استان گلستان در برنامه‌های خود کیفیت را اولویت قرار داده و به دنبال کمیت نیست.

کد خبر 4381633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha