۲ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۴۱

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد:

توقیف ۱۵۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام

توقیف ۱۵۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام

ایلام- رئیس پلیس راه استان ایلام از توقیف ۱۵۰ دستگاه خودروی متخلف به علت انجام ۲ تخلف همزمان از ابتدای طرح تابستانی سال جاری تاکنون خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس بند د ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی هرگاه راننده ای به صورت همزمان مرتکب ۲ تخلف از تخلفات حرکات نمایشی-تجاوز از سرعت مجاز بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت-سبقت غیرمجاز-عبور از چراغ قرمز-حرکات به طور مارپیچ و تجاوز به چپ شود، وسیله نقلیه او به مدت ۷۲ ساعت توقیف و ترخیص خودرو منوط به پرداخت خلافی خودرو و سیر مراحل قانونی است.

وی خاطرنشان کرد: طبق تجزیه و تحلیل های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، سبقت غیرمجاز-سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ بیشترین سهم را در وقوع تصادفات سال جاری داشته اند که به همین دلیل طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز و توقیف خودروهای دارای ۲ تخلف همزمان با جدیت بیشتر در سال جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان در پایان تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم سفرها در شهریور ماه،رانندگان محترم با رعایت صبر و حوصله و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد و استراحت کافی در حین رانندگی در جاده ها تردد کرده تا شاهد تصادفات دلخراش در سطح محورهای برون شهری نباشیم.

کد خبر 4382838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha