۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۰۹

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

نخستین مرکز غربالگری سرطان کشور در مشهد ساخته می شود

نخستین مرکز غربالگری سرطان کشور در مشهد ساخته می شود

مشهد-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نخستین مرکز غربالگری سرطان کشور در این شهر ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگارمهر، شاپور بدیعی در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت ناظران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز مراکز غربالگری در حال تهیه است ونخستین مرکز غربالگری  کشور قرار است در مشهد ساخته شود.

وی افزود: شش ماهه دوم امسال به موضوع غربالگری سرطان توجه ویژه می شود و بر این اساس موضوع غربالگری در سطح دو به اجرا در خواهد آمد و در صورت نیاز به شکل فعال اقدامات درمانی انجام می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد:معاونت درمان دانشگاه این آمادگی را دارد تا در زمینه های مختلف از جمله مشاوره در ساخت و ساز بر اساس استانداردهای بیمارستانی و حوزه دستورالعمل ها با خیران حوزه سلامت و سرمایه گذاران همکاری داشته باشد.

وی گفت: از تلاش های خیران سلامت در ساخت بیمارستان ناظران  قدردانی می کنم ولی لازم به ذکر است که باید از اقدامات جزیره ای اجتناب کرده و با مشارکت یکدیگر در راستای ارتقاء سلامت و گسترش خدمات تلاش نماییم.

بدیعی اضافه کرد: می توان با مشارکت خیران خدمات  این مرکز به بیماران سرطانی تجمیع یابد و دانشگاه نیز در تامین نیروهای متخصص با این مرکز همکاری خواهد داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان ناظران با مشارکت  خیران سلامت در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع و با زیر بنای ۲۸ هزار متر مربع در قالب ۱۸۰ تخت بستری با پیشرفت ۷۰ درصد در حال ساخت است.

کد خبر 4386387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha