۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱:۱۰

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر:

کشف جرایم خشن در استان بوشهر افزایش یافت/ کاهش ۴۲ درصدی وقوع قتل

کشف جرایم خشن در استان بوشهر افزایش یافت/ کاهش ۴۲ درصدی وقوع قتل

بوشهر - رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش ۴۲ درصدی وقوع قتل در سطح استان خبر داد و گفت: امسال میزان کشفیات جرایم خشن در استان بوشهر ۳۲ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ جوشن سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای مقابله با جرایم اقدامات خوبی صورت گرفته و کاهش وقوع جرایم و افزایش میزان کشفیات را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی، پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی را به عنوان یک اولویت در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: با تلاش پلیس‌های تخصصی پیشگیری، آگاهی و مشارکت شهروندان شاهد دستیابی به موفقیت‌های خوبی هستیم.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر مقابله جدی با جرایم خشن را به عنوان یک اولویت مهم در سال جاری عنوان کرد و افزود: امسال شاهد افزایش ۳۲ درصدی کشفیات جرایم خشن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

کاهش ۴۲ درصدی وقوع قتل

وی با بیان اینکه دستگیری افراد مرتبط با جرایم خشن نیز در استان بوشهر ۶۹ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: در زمینه جرایم خشن در استان بوشهر نسبت کشف به وقوع ۹۰ درصد بوده است.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه این میزان کشفیات جرایم خشن حاصل تلاش کارآگاهان در تعامل با دستگاه قضایی بوده است، خاطرنشان کرد: وقوع قتل در سال جاری با کاهش ۴۲ درصدی روبرو بوده است.

وی از شناسایی و انهدام ۱۱ باند سرقت در سطح استان طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: در این راستا ۳۴ سارق شناسایی و دستگیر شده‌اند و ۱۵۰ فقره سرقت کشف شده است.

کد خبر 4394465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ali IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
      0 0
      مسئولان مردم را فراموش کرده اند و هر روز خوی خشونت طلبی در مردم افزایش می یابد