۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۲۳:۳۹

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد

آستارا- رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج و سپاه ناحیه آستارا بعدازظهر پنجشنبه در شهرستان آستارا و در قالب ۴ گردان از گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.

این رزمایش که با استقبال مردم همیشه در صحنه، مرزداران غیور و ولایت مدار آستارا و همچنین اتباع کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان مواجه شد، نمایش قسمتی از قدرت، اقتدار، توان رزمی، آمادگی و انسجام بسیجیان شهرستان مرزنشین آستارا با الگوگیری از دوران دفاع مقدس بود.

در این مراسم علاوه بر حضور ۴ گردان عاشورایی، گروه های جهادی بسیج ماموریت اقدامات جهادی در مناطق محروم شهرستان آستارا را آغاز کردند که ارائه خدمات محرومیت زدایی، پزشکی و بهداشتی از جمله اقدامات آنان است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این رزمایش و در جمع بسیجیان این شهرستان، اظهار کرد: اقتدار بسیج مردمی افق روشنی را برای آینده کشور ترسیم می کند.

سرهنگ جهانبخش آرمان با بیان اینکه بسیج، امید و نقطه اتکای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: یکی از مولفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی و قدرت ملی، مردم و نیروهای بسیجی است.

وی تصریح کرد: تفکر  بسیجی در جامعه، امید بخش، تحول آفرین و نشاط آور است. آرمان با تقدیر از حماسه بزرگ بسیجیان شهرستان مرزی بندر آستارا در رزمایش اقتدار عاشورایی، اظهار کرد: بسیج به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده است.

خواندن شعارهای حماسی و پیاده روی نظامی از محل مسجد صاحب الزمان آستارا تا مصلای این شهر از جمله برنامه‌های این رزمایش بود که با استقبال مردم این شهرستان مرزی برگزار شد.

کد خبر 4396104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha