۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲

مسئول زنان سرپرست خانوار بهزیستی خراسان رضوی خبر داد؛

بهره مندی ۷ هزار زن سرپرست خانوار از بیمه بازنشستگی درخراسان رضوی

بهره مندی ۷ هزار زن سرپرست خانوار از بیمه بازنشستگی درخراسان رضوی

مشهد-مسئول زنان سرپرست خانوار بهزیستی خراسان رضوی از بهره مندی ۷ هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار از بیمه بازنشستگی خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم لالوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طبق آمار موجود تا کنون ۷ هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار بهزیستی از بیمه بازنشستگی بهره مند شده اند که پیگیری ها برای استفاده از مزایای این قانون ادامه دارد.

وی افزود:این افراد حدود ۱۰ سال است که تحت پوشش این بیمه هستند و منتظر احراز شرایط بازنشستگی و استفاده از مزایای این قانون می‌باشند.

مسئول زنان سرپرست خانوار بهزیستی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر نزدیک به ۱۱ هزار و ۵۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی هستند گفت: از این تعداد حدود ۳ هزار نفر بالای ۵۵ سال سن دارند که قاعدتا نمی‌توانند از مزایای بیمه‌ی بازنشستگی بهره‌مند باشند اما کماکان تحت حمایت‌های بهزیستی بسر می‌برند.

لالوی بیان کرد: ۲ هزار نفر از جمعیت زنان سرپرست خانوار استان در گروه سالمندان قرار می‌گیرند که شرایط خاص خود را دارند و از بیمه درمان سلامت استفاده می‌کنند. سهمیه‌ی پوشش بازنشستگی برای زنان سرپرست خانوار در سال ۹۰ بسته شده است. 

وی گفت: از آن سال تا کنون اگر کسی دارای شرایط  به جمعیت زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی ملحق شده، نتوانسته است از بیمه بازنشستگی استفاده کند.

کد خبر 4399103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha