۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶

پورشبانان در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

تشریح فرآیند توزیع بسته‌های حمایتی میان مددجویان بهزیستی

تشریح فرآیند توزیع بسته‌های حمایتی میان مددجویان بهزیستی

جانشین رئیس سازمان بهزیستی به نحوه توزیع بسته حمایتی دولت میان مددجویان بهزیستی و امداد اشاره کرد و گفت: به زودی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پهبد پورشبانان در مراسم آغاز طرح لبخند مهر در جمع خبرنگاران گفت: دولت باتوجه به شرایط اقتصادی و خاص جامعه، تدابیری برای رفاه حال افراد نیازمند در نظر گرفته به طوری که بسته های حمایتی میان این افراد توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع بسته های حمایتی در دستور کار وزارت رفاه و سازمان برنامه و بودجه قرار دارد، گفت: قرار است سازمان بهزیستی و کمیته امداد اسامی مددجویان و جامعه هدف خود را که مشمول دریافت بسته های حمایتی می شوند به وزارت رفاه اعلام کنند.

پورشبانان تصریح کرد: این بسته ها شامل اقلام غذایی و پروتئینی است که پول آنها به صورت نقدی در حساب مدد جویان واریز خواهد شد و این افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های اعلام شده، این اقلام را خریداری کنند.

جانشین رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه تأمین وسایل کمک توانبخشی معلولان نیز از دیگر برنامه های سازمان بهزیستی است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، قیمت این اقلام افزایش پیدا کرده و به همین دلیل تسهیلات بیشتری را برای تأمین تجهیزات پزشکی و توانبخشی مورد نیاز این افراد در نظر گرفته ایم.

وی با تأکید بر اینکه ارائه کمک نقدی و یا ارائه تسهیلات از سوی تولیدکنندگان یکی از راه های تأمین وسایل موردنیاز توانبخشی جامعه هدف است، گفت: سالمندان و معلولان در اولویت این برنامه قرار دارند که به زودی فرآیند این کمک ها اعلام خواهد شد.

به گفته وی نحوه دقیق کمک به معلولان و سالمندان برای تأمین وسایل کمک توانبخشی به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 4399240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha