۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۹:۵۱

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان:

کمک های خیران مدرسه ساز از اعتبارات دولتی آموزش‌وپرورش بیشتر است

کمک های خیران مدرسه ساز از اعتبارات دولتی آموزش‌وپرورش بیشتر است

اندیمشک - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان گفت: کمک های خیران در حوزه ساخت مدارس از اعتبارات دولتی آموزش‌وپرورش استان بیشتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی‌زاده ظهر عصر امروز در آئین تجلیل از خیران مدرسه‌ساز در اندیمشک، راه برون رفت از مشکلات امروز کشور را شناخت امام حسین (ع) دانست و عنوان کرد: اقدام خیران بدون معرفت به راه و مباحث دینی امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: شناخت از راه امام حسین (ع) در تربیت و آموزش فرزندان به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه کشور کمک کرده و راه‌حل برون‌رفت مشکلات در حوزه‌های مختلف و رفع مشکلات جامعه است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان، توجه به راه‌وسیره اهل‌بیت (ع) را عاملی برای ارتقای فرهنگ و حل مشکلات دانست و گفت: اعتبارات خیران در حوزه ساخت مدارس از اعتبارات دولتی آموزش‌وپرورش استان خوزستان بیشتر است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش سهم کودکان با شرایط خاص جسمی از اعتبارات ملی گفت: باید سهم کودکان با شرایط خاص و دارای محدودیت‌های حرکتی با توجه به محدودیت‌ها و نیازها افزوده و نقش خیران نیز در توسعه فضای آموزشی مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

تقی زاده گفت: منابع اعتباری آموزش‌وپرورش از سه طرح ملی، استانی و خیران است که اعتبار آورده خیران از اعتبارات دولتی و آموزش‌وپرورش در استان فراتر است و اقدام‌های بزرگ انجام می‌شود.

کد خبر 4402490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha