۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷

رزمایش بزرگ عاشوراییان در فارس آغاز شد

رزمایش بزرگ عاشوراییان در فارس آغاز شد

شیراز _ رزمایش بزرگ عاشوراییان ۲ با رمز یا محمد رسول الله در فارس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده سپاه فجر استان فارس در آغاز رزمایش بزرگ عاشوراییان، گفت: دشمنان در این ٤٠ سال هرچه توانستند انجام دادند اما انقلاب از بحران عبور کرده و می کند.

سردار هاشم غیاثی در جمع ٣ هزار بسیجی رزمایش محمد رسول الله افزود: مردم و نیروهای مسلح باید در جهت کارآمدی و ارتقای آمادگی تلاش کنند و در صورت ضرورت در میدان های نبرد حاضر شوند.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در قالب بسیج شکل می گیرد و همین مشارکت در امنیت کشور بسیار تاثیر گذار بوده و هست.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بسیج محور استراتژیک نظام در امنیت داخلی و دفاع خارجی است ، افزود: بسیج همواره در خدمت مردم بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان رویش های حاکمیت الهی هستند افزود: بخش اکثریت بسیجیان دفاع مقدس را درک نکرده اند و این حاوی پیام نامیدی برای دشنمان و امیدواری برای مردم است.

سردار غیاثی با اشاره به مشارکت ١٧ گردان بیت المقدس در این رزمایش، گفت: امروز ٧٤ گردان در فارس به رزمایش محمد رسول الله پرداختند.

وی ادامه داد: در این رزمایش ٣ برنامه از ٩ شهریور با حضور ٤٠٠ گردان جهادی در قالب ٨ هزار نیرو در فارس شروع شده و عرصه های محرومیت زدایی تا ٢٩ شهریور ادامه دارد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بخش سوم رزمایش در هفته دفاع مقدس است افزود: تجمع ٣٠ هزار نفری بسیجیان در شیراز به صورت میدانی در رزمایش حضور خواهند داشت.

درابتدای این رزمایش سردارغیاثی باصدوررمزیامحمدرسول الله ص آغاز این رزمایش سراسری رادراستان فارس کلیدزد.
کد خبر 4402746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha