۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۳۷

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

شناسایی و آشکار سازی بیش از ۲۴۰ نقطه حادثه خیز در استان

شناسایی و آشکار سازی بیش از ۲۴۰ نقطه حادثه خیز در استان

یاسوج- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی و آشکار سازی بیش از ۲۴۰ نقطه حادثه خیز در استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز فیلی ظهر یکشنبه در حاشیه شورای ترافیک در جمع خبرنگاران افزود: در راه های برون شهری و نقاط شهری، مناطق حادثه خیز استان شناسایی و فهرست به شهرداری ها و اداره کل راهداری ابلاغ شده است.

فیلی با تاکید بر برنامه ریزی برای تامین اعتبار پروژه ها، اظهار کرد: قبل از این موضوع نیز باید نصب تابلو هشداری و آشکار ساز مسیرهای حادثه خیر را داشته باشیم.

فیلی اعتبار مورد نیاز برای احداث زیرگذرها، تقاطع های همسطح و غیر همسطح و اصلاح این مسیرها را بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان دانست و بیان داشت: اولویت بندی در این بخش انجام خواهد شد.

فیلی با اشاره به جلسه شورای ترافیک، تصریح کرد: در این جلسه مصوبات شوراهای ترافیک چند شهرستان با بررسی به تصویب شورای ترافیک استان رسید.

معاون عمرانی استاندار گفت: همچنین مقرر شد محور ورودی به استانداری که منتهی به میدان امام حسین(ع)  می شود، با نصب علائم پارک مطلق ممنوع و پیگیری های دستگاه های متولی، ساماندهی شود.

فیلی ابراز داشت: همچنین در مصوبات شهرستان ها مقرر شد که محورهای پر تردد و دارای ترافیک استان در راه های برون شهری و درون شهری در بخش سرعت کاه و دست اندازها ساماندهی و استاندارد سازی شده و تعبیه و نصب سرعت کاه نیز بر اساس استاندارد ها عملیاتی شود.

وی افزود: بر همین اساس مقرر شد که ظرف مدت شش ماه روند استاندارد سازی این محورها عملیاتی شود.

کد خبر 4404634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha