۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۲

اهدای فیلم «آر یو والیبال» به موزه کمیته بین المللی المپیک

اهدای فیلم «آر یو والیبال» به موزه کمیته بین المللی المپیک

کارگردان فیلم کوتاه «آر یو والیبال» از اهدای این فیلم کوتاه ورزشی به موزه کمیته بین المللی المپیک در کشور سوییس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بخشی کارگردان فیلم کوتاه «آر یو والیبال» بیان کرد: پوستر امضا شده فیلم کوتاه «آر یو والیبال» به همراه نسخه دی وی دی آن به کمیته بین المللی المپیک ارسال شد.

وی افزود: قرار است در ماه نوامبر و زمانی که توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک به کشور سوییس بازمی گردد این فیلم طی مراسمی به موزه کمیته بین المللی المپیک اهدا شود.

کارگردان فیلم کوتاه «آر یو والیبال» در پایان اظهار کرد: طبق صحبت‌های انجام شده، قرار است در بهار سال آینده از بنده و برخی از عوامل فیلم در محل کمیته بین المللی المپیک با حضور توماس باخ قدردانی شود.

محمد بخشی پیش از این از ساخت سه اپیزود دیگر این فیلم و تبدیل آن به یک اثر بلند سینمایی خبر داده بود.

وی از احتمال مشارکت اسپانسر خارجی برای این اثر خبر داده و گفته بود که در حال گفتگو و رایزنی با چند اسپانسر خارجی هستند که در صورت نهایی شدن این فیلم به صورت یک اثر چهار اپیزودی تولید و توزیع می شود.

فیلم کوتاه داستانی «آر یو والیبال» درباره گروهی پناهجوی عرب زبان است که به مرزهای یک کشور انگلیسی زبان می رسند. مرز بسته است و هر روز پناهجویان با سربازهای مرز درگیر می‌شوند تا اینکه چند کودک راه را برای ارتباط این ۲ گروه باز می کنند و ... .

در «آر یو والیبال» هنرمندانی چون نعیم شیخ محبوبی، یاسمین صلحی، حامد ندری، ابراهیم عموره، مهدی حسینی و محسن داداش زاده ایفای نقش می کنند.

این فیلم کوتاه به نویسندگی و کارگردانی محمد بخشی و تهیه کنندگی نیما ربیعی و مشاور کارگردانی احمد شجاعیان تولید شده است.

کد خبر 4412256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha