۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۶

دستگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت در محورهای مواصلاتی فارس

دستگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت در محورهای مواصلاتی فارس

شیراز- معاون اجتماعی نیروی انتظامی فارس گفت: پلیس فارس با بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود موفق به دستگیری تعدادی از اخلال گران نظم و امنیت در محورهای مواصلاتی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ «کاووس محمدی» بیان کرد: در پی انتشار فراخوان های متعدد در فضای مجازی مبنی بر اعتصاب کامیون داران با موضوع گرانی قطعات خودرو، روغن و لاستیک، برخی افراد فرصت طلب سعی دارند با اقدامات مجرمانه از جمله تعدی به ناوگان حمل ونقل عمومی، تخریب شیشه های کامیون ها در محورهای مواصلاتی و ایجاد مزاحمت برای رانندگان در امنیت محورهای مواصلاتی استان فارس اختلال ایجاد کنند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان فارس قرار گرفت که پس از گشت زنی های محسوس و نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند تعدادی از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت در جاده ها را دستگیر کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه امنیت تردد جاده ای برای همه وسائط نقلیه برقرار است، اظهار داشت: پلیس با حساسیت و هوشیاری با کوچکترین عوامل ناامنی با هماهنگی دستگاه قضائی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4413727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha